فرصتی ویژه برای ستاره ایرانی در ایتالیا/ طارمی در ترکیب اصلی اینتر

اگر آرژانتین و فرانسه به فینال کوپا آمریکا و یورو 2024 برسند، لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام، دو مهاجم برتر اینتر تا ماه آگوست در دسترس نخواهند بود که طبیعتا مهدی طارمی، مهاجم ایرانی جدید اینتر را در هفته های ابتدایی سری آ ترک خواهد کرد. به عنوان ورودی فضای خوبی خواهد داد. طارمی همچنین می تواند در بازی های دوستانه پیش فصل خودنمایی کند.

نویسنده فوتبال گاتزتا دلو اسپورت مقاله خود را اینگونه آغاز می کند و می نویسد مهدی طارمی می تواند امیدوار باشد که فورا فرصت خوبی برای نشان دادن ارزش های خود پیدا کند.

متن زیر آماده است: “اینتر ساعت را تماشا می کند و منتظر می ماند. فردا صبح در صبحانه، اینتر می داند که آیا فصل بی پایان لائوتارو مارتینز به نیمه نهایی کوپا آمریکا می رسد یا خیر.

پس از آن در نهایت اینتر با نکات دیگری در دستور کار خود به خواب می رود، یکی، مارکوس تورام و فرانسه با شکست پرتغال به نیمه نهایی یورو رسیدند که او را تا 9 جولای مشغول خواهد کرد. و گزینه دوم، مارکوس توسط پرتغال حذف می شود و برای رفتن به تعطیلات آماده می شود. در هر صورت یک چیز مسلم است; تورام و لائوتارو از 21 روزی که باشگاه به همه بازیکنان داده است استفاده خواهند کرد و تنها چیزی که باقی می ماند این است که بدانیم چه زمانی.

در اینجا، اگر تورام و لائوتارو بیایند، مهاجم آرژانتینی به دنبال سومین جام متوالی با آرژانتین در میامی در 15 جولای (25 ژوئیه) خواهد بود و تورام در 14 جولای (24 جولای) در برلین برای یورو می جنگد. بنابراین، لائوتارو و مارکوس قبل از 5 و 6 آگوست (15 اوت) یا حدود ده روز قبل از شروع مسابقات به کمپ تمرینی آپیانو باز نخواهند گشت.

در عوض مهدی طارمی بدون توجه به آمدن تورام و لائوتارو آماده بازی برای اینتر است. هنگامی که تمرینات پیش فصل اینتر در 13 جولای آغاز می شود، مهدی آنجا خواهد بود و او ماموریتی را برای انجام دادن دارد و از تمام پیش فصل موجود استفاده می کند تا اینزاگی را متقاعد کند که روی او برای شروع فوری حساب کند.

فرصتی ویژه برای ستاره ایرانی در ایتالیا/ طارمی در ترکیب اصلی اینتر

شروع خوب طارمی

مهدی از همان ابتدا شروع امیدوارکننده ای داشت. برای تسریع در سازگاری، او خیلی زود شروع به مطالعه ایتالیایی کرد، بیش از یک بار برای جستجوی خانه به میلان رفت (ماموریت انجام شد) و مهمتر از همه، فرصت ملاقات با اینزاگی را پیدا کرد: “من و مربی گفتگوی خوبی داشتیم. “

مهاجم سابق پورتو پس از ملاقات با اینزاگی گفت: “کار کردن با او هیجان انگیز خواهد بود.” “با تماشای مسابقات اینتر از تلویزیون، احساس یک تیم قوی و فشرده با ارتباط خوب بین گروه و ایده های مربی را داشتم.”

اینزاگی و کادرش نیز کارها را به جلو بردند: طارمی از راه دور مورد مطالعه قرار گرفت و آنالیز ویدیویی تأیید کرد که حضور او در تیم بدون مشکلات زیاد امکان پذیر خواهد بود. چون مهدی می تواند به عنوان یک مهاجم مرکزی ناب بازی کند یا به عنوان مهاجم دوم. می تواند به بازی عمق بدهد یا به عنوان یک گل در جعبه خدمت کند. او گل می زند و گل می آفریند، این کاری است که لائوتارو و تورام در فصل گذشته انجام دادند. او بیهوده جذب نشد و یک ماه تمام فرصت دارد تا آن را به مربی نشان دهد.

سرویس اخبار فوتبال خارجی