فرصتی ویژه برای ستاره جوان سپاهان در بیست و چهارمین قهرمانی اش!


سرویس خبر شماره: 2051016
6 جولای 1403 ساعت 3:40 ق.ظ.
4.8K امتیاز خبر|

5نقطه نظر

با رفتن رامین رضاییان فرصت ویژه ای در اختیار آریا یوسفی قرار گرفت.

فرصتی ویژه برای ستاره جوان سپاهان در بیست و چهارمین قهرمانی اش!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جدایی رامین رضاییان فرصتی ویژه برای آریا یوسفی خواهد بود تا مسیر جدیدی را در زندگی فوتبالی خود طی کند، بیشتر پیشرفت کند و شانس بیشتری برای حضور در تیم ملی داشته باشد.

آریا یوسفی در لیگ بیست و سوم فرصت کافی برای حضور در ترکیب سپاهان را داشت و عملکرد خوبی داشت و تحت تاثیر استعداد خود با طلایی پوشان به تیم ملی رسید و در بازی دوستانه تیم ملی مقابل هنگ برای ایران به میدان رفت. . کنگ.

این احتمال وجود دارد که سپاهانی با کیفیتی که یوسفی در نیم فصل از خود نشان داد و با تجربه ای که به دست آورد، روی بازیکن جوان خودش حساب ویژه ای برای جایگزینی رامین رضاییان باز کند و به دنبال بازیکنی برای نیمکت این تیم باشد. . در اردوهای تیم ملی و حضور در جام ملت های آسیا تجربه بیشتری در لیگ برتر کسب کرده و می تواند با حضور در لیست اصلی برای این تیم بازی کند.

یوسفی توانایی بازی در چندین پست مختلف را دارد و در پست هافبک دفاعی، دفاع راست و چپ، وینگر راست و چپ برای سپاهان بازی کرده و در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی گل‌ها و پاس گل‌های ارزشمندی به ثمر رسانده است. .

بعید است سپاهان به دنبال جذب بازیکن گران قیمتی برای این پست باشد و اگر بازیکنی در این پست بخرد، تقویت نیمکت خود برای استفاده از این بازیکن در پست دفاعی مناسب در غیاب ستاره جوانش است.

مجله اخبار فوتبال داخلی