فرصت طلایی برای لواندوفسکی برای سبقت گرفتن از بنزما

لواندوفسکی در فصل 20-2019 توانست با بایرن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و با زدن 15 گل بهترین گلزن این رقابت ها شود. لواندوفسکی تاکنون 86 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است و پس از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی که به ترتیب 140 و 125 گل به ثمر رسانده اند، با کریم بنزما در رده سوم قرار دارد. تفاوت لوا و بنزما این است که ستاره رئال در 143 بازی توانست 86 گل به ثمر برساند اما لواندوفسکی این تعداد گل را در 106 بازی به ثمر رساند. ستاره لهستانی امشب این فرصت را دارد که با زدن حداقل یک گل از بنزما جدا شود.

روبرت لواندوفسکی اولین امید بارسا برای گلزنی امشب مقابل ویکتوریا پلژن است و خوش شانس است که بالاتر از کریم بنزما در جدول بهترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

فرصت طلایی برای لواندوفسکی برای سبقت گرفتن از بنزما

لواندوفسکی همچنین بهترین میانگین گلزنی را در بین بازیکنانی دارد که حداقل 40 بازی در لیگ قهرمانان انجام داده اند. او با میانگین 0.81 گل در هر بازی، بالاتر از لیونل مسی (0.79 گل در هر بازی) و رونالدو (0.77 گل در هر بازی) قرار دارد. البته میانگین رکورد گلزنی در اختیار ارلینگ هالند است که توانسته در 20 بازی 25 گل به ثمر برساند و میانگین گلزنی او 1.25 گل در هر بازی است.

لوا بیش از هر تیم دیگری مقابل بنفیکا گل زد و موفق شد هفت بار دروازه حریف پرتغالی را باز کند. او همچنین 6 گل مقابل رئال مادرید و سالزبورگ به ثمر رساند. او در چهار بازی در لالیگا موفق شد پنج گل به ثمر برساند و باید دید روند گلزنی او امشب در لیگ قهرمانان اروپا ادامه خواهد یافت یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1842630
16 سپتامبر 1401 ساعت 5:50 بعد از ظهر
3.9 هزار |

0نقطه نظر

لوا وارد می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روبرت لواندوفسکی امشب با پیراهن بارسا اولین بازی خود را مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا انجام می دهد. ستاره لهستانی پیش از این برای دورتموند و بایرن مونیخ در این رقابت ها بازی کرده و گل های زیادی به ثمر رسانده است و حالا می خواهد ارزش های خود را با بارسلونا نشان دهد.