فرماندهان واشنگتن چیس یانگ را برای اولین بار در سال 2022 انجام داد

یانگ در تمام فصل بیرون بود و پس از پارگی ACL و پارگی تاندون کشکک که فصل گذشته از آن رنج می‌برد، نقاهت می‌کرد. چند هفته ای است که فرماندهان او را در لیست فعال فعال کرده اند. او اکنون بالاخره به سرعت بازی رسیده است و اولین بازی مورد انتظار خود را در روز شنبه انجام خواهد داد.

– آدام شفتر (@AdamSchefter) 22 دسامبر 2022

طبق سایت‌های شرط‌بندی NFL، سان فرانسیسکو در حال حاضر در خانه مقابل Commanders یک امتیاز 7 امتیازی است. شاید اضافه شدن چیس یانگ به این دفاع به آنها در این بازی ضربه بزند. با این حال، یانگ ممکن است در اولین بازی برگشت خود محدود باشد و بعید است که تأثیر فوری بگذارد.



https://sportslens.com/news/washington-commanders-chase-young-set-to-make-his-2022-debut/ منبع:

بازگشت یانگ فقط یک قطعه دفاعی دیگر را به یک جبهه دفاعی مستحکم اضافه می کند. واشنگتن در جستجوی پلی آف برای اضافه کردن یانگ است که می تواند به کل این تیم کمک کند. حمله چیزی است که ممکن است این تیم را عقب نگه دارد.

چیس یانگ، ستاره خط دفاعی واشنگتن فرماندهان، قرار است اولین بازی فصل خود را این هفته در برابر تیم سانفرانسیسکو 49رز انجام دهد.

چیس یانگ دومین انتخاب کلی در درفت NFL 2020 از ایالت اوهایو بود. آمار کالج او مطابق با موقعیت پیش‌نویس او بود. جوان در سال جوانی اش در ایالت اوهایو 21 تکل برای باخت و 16.5 اخراج برای باکی ها داشت. او در 15 بازی به عنوان یک تازه کار شروع کرد. یانگ 7.5 گونی داشت. عملکرد او در نهایت او را به عنوان بازیکن تازه کار دفاعی سال به ارمغان آورد.