فرم چشمگیر کریستین اریکسن همچنان ادامه دارد و دانمارک با تساوی 1-1 یورو 2024 مقابل انگلیس به میدان رفت – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


کریستین اریکسن، هافبک منچستریونایتد از همان جایی که در مقابل اسلوونی کارش را متوقف کرد، ادامه داد و یک عملکرد هیجان انگیز دیگر در خط هافبک ارائه داد – این بار در مقابل انگلیس.

با این حال، اقدامات اریکسن کافی نبود و علیرغم ایجاد موقعیت های بیشتر از انگلیس، دانمارک در نهایت مجبور شد به تساوی 1-1 بسنده کند.

سه شیرها در دقیقه 18 و توسط هری کین به بن بست رسیدند. طلسم بایرن مونیخ در انتهای یک سانتر که در داخل محوطه قرار گرفته بود به راحتی آن را در پشت تور قرار داد.

با این حال، برتری انگلیس چندان دوام نیاورد زیرا مورتن هولمند دانمارکی تنها 16 دقیقه بعد برابری را به دست آورد.

دانمارک در مجموع 16 ترک در دروازه داشت که از این تعداد 7 ضربه در هدف بود. در مقایسه، مردان گرت ساوتگیت در مجموع 12 شوت داشتند، اما تنها 4 مورد از آنها کسپر اشمایکل را آزمایش کردند.

اریکسن بار دیگر بهترین بازیگر دانمارک بود که کلاسش درخشید. هافبک یونایتد تنها یک شوت زد که خارج از هدف بود.

اریکسن در طول 82 دقیقه حضورش در زمین قبل از اینکه آندریاس اسکوف اولسن جایگزین او شود، یک دریبل را آغاز کرد که آن را کامل کرد.

این بازیکن 32 ساله 52 لمس توپ به نام خود داشت و 29 پاس از 33 پاسی را که برای یافتن هم تیمی هایش تلاش کرد با موفقیت انجام داد. چهار پاس او کلیدی بود.

اریکسن با پنج سانتر و یک توپ بلند سعی کرد هدف مورد نظر خود را پیدا کند. او با دو سانتر خود و یک توپ بلند که پینگ زد، با موفقیت به هم متصل شد.

شماره 14 یونایتد در هر پنج دوئل زمینی که او در آن به دقت پرداخته بود، پیروز شد. او ملزم به رقابت با هیچ چالشی در هوا نبود.

اریکسن نیز چهار تکل انجام داد.

این هافبک زمین را با هم تیمی یونایتد راسموس هوجلوند که 67 دقیقه قبل از تعویض او به میدان رفت، به اشتراک گذاشت.

هوجلوند تنها در 17 بار توپ را لمس کرد و از هشت پاس کلیدی که با موفقیت انجام داد، دو پاس کلیدی را به دست آورد.

گلزن از سه دوئل زمینی خود در دو مسابقه پیروز شد، اما در هر سه مسابقه هوایی که برای آنها مسابقه داد، در جایگاه دوم قرار گرفت. این بازیکن 21 ساله دو تکل انجام داد.

(آمار به دست آمده از Sofascore)

تساوی مقابل انگلیس، دانمارک را با دو امتیاز از همین تعداد بازی در رده دوم گروه C قرار داد. آنها بدون شک در دیدار با صربستان در روز سه شنبه مشتاق کسب برد خواهند بود و در این روند صعود خود به دور بعدی یورو را تضمین کنند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/20/christian-eriksens-impressive-form-continues-as-denmark-play-out-1-1-euro-2024-draw-vs-england-281876/ منبع: