فرهاد مجیدی باید ماشین گلزنی را متوقف کند!

این در حالی است که الوحده که در حال حاضر در رده سوم جدول لیگ امارات قرار دارد فردا به مصاف اتحاد کلبا می رود و در این بازی شاگردان فرهاد مجیدی باید تلاش کنند تا تیگالی مهاجم پرانگیزه را شکست دهند. محدود کردن



مجله اخبار فوتبال داخلی

این بازیکن که در ژانویه 2020 ملیت اماراتی را دریافت کرد، 213 بازی با الوحده و النصر انجام داده است. این بازیکن که پس از دو فصل پس از پایان قراردادش با نصر امارات به الوحده بازگشت، حالا این فرصت را دارد تا تعداد گل های خود را در لیگ امارات افزایش دهد.

این مهاجم آرژانتینی در دو فصل اخیر توانسته تعداد گل های خود را بیش از تعداد بازی های خود افزایش دهد. اولین بار در فصل 2013-2014 که در 25 بازی 28 گل به ثمر رساند و پنج سال بعد در 26 بازی 27 گل به ثمر رساند تا نقش خود را به عنوان یک مهاجم انجام دهد.

تیگالی در 10 فصل حضور خود در لیگ حرفه ای امارات موفق شد مقابل 21 تیم گلزنی کند. این بازیکن 18 گل مقابل تیم های الشارجه و الجزیره و 15 گل مقابل الوصل به ثمر رساند.


سرویس خبر شماره: 1868550
15 فوریه 1401 در 8:53 ب.ظ
14.1 هزار |

0نقطه نظر

سباستین تیگالی با 176 گل به کولبا;

سباستین تیگالی، مهاجم الوحده، پس از گلزنی مقابل الوصل، تعداد گل های خود را به 176 رساند تا نگاهی اجمالی به کسب جایزه بهترین گلزن تاریخ لیگ امارات داشته باشد.

فرهاد مجیدی باید ماشین گلزنی را متوقف کند!

لازم به ذکر است که النصر در نقل و انتقالات تابستانی اخیر در شرایطی تیگالی را کنار گذاشت که این بازیکن در لیست بازیکنان خارجی این باشگاه قرار نداشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیگالی با به ثمر رساندن 176 گل از فهد خمیس بازیکن سابق الوصل و امارات پیشی گرفت تا حالا علی مبخوت، مهاجم الجزیره و مهاجم لیگ امارات را جلوتر از خود ببیند. 196 گل.