فرهاد مجیدی پا جای پای مهاجران می رود!

* فرهاد مجیدی پس از بازی در ورزشگاه های امارات و به ثمر رساندن 77 گل لیگ امارات با پیراهن های الوصل، العین، الاهلی و النصر، برای هدایت اتحاد کلبا به لباس مربیگری بازگشت.

* تعدادی از مربیان به همکاری خود با باشگاه های خود ادامه دادند. ایسیلا (بنی یاس) رومانیایی برای سومین فصل متوالی و مارسل کایزر هلندی (الجزیره) برای چهارمین فصل به کار خود ادامه خواهند داد.

لئوناردو ژاردیم پرتغالی که با الهلال قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد، الاهلی شباب را برای بازی های داخلی و همچنین رویارویی با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند.

بازگشت دوم به کایو زاناردی برزیلی مربوط می شود که به عنوان سرمربی البطائه انتخاب شد. کایو فصل گذشته از مدیریت خورفکان برکنار شد تا کالدرون آرژانتینی به جای او هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

گلزن سابق لیگ امارات پس از کسب موفقیت های بی سابقه با استقلالی ها از ایران، با 68 امتیاز با 30 بازی بدون باخت و کمترین گل زده (10 گل) به مقام قهرمانی لیگ رسید، با اتحاد کلبا به دنبال موفقیت های بیشتر است.

فصل جدید لیگ امارات شاهد حضور 7 مربی جدید خواهیم بود. ژاردیم پرتغالی (شباب الاهلی)، کاروالال (الوحده)، تورستن فینک آلمانی (النصر)، خوان آنتونیو پیزی آرژانتینی (الوصل)، فرهاد مجیدی (اتحاد کلبا)، نبوشا ویسوویچ (الزفره) و زوران بوبیچ از صربستان (دیبا الفجیرا). البته در این بین، زوران بابیچ نقش مهمی در صعود الفجیره به لیگ حرفه ای امارات داشته است.

روزنامه الخلیج امروز در گزارشی به تحلیل تغییرات کادر فنی تیم های اماراتی در فصل جدید پرداخت و عملکرد فرهاد مجیدی را تحسین کرد.

فرهاد مجیدی پا جای پای مهاجران می رود!

* عبدالعزیز الانباری که در فصل جدید هدایت خورفکان را برعهده خواهد داشت، تنها مربی بومی و عرب در فهرست مربیان لیگ امارات برای فصل آینده خواهد بود. الانباری که اواسط فصل گذشته کارش با شارجه به پایان رسید، به عنوان سرمربی بازگشت و تصمیم گرفت در فصل جدید هدایت خورفکان را بر عهده بگیرد و با این تیم به دنبال موفقیت باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در بین 14 سرمربی شاغل در لیگ امارات، 10 مربی اروپایی (صربستان، رومانی، پرتغالی، هلندی، اوکراینی و آلمان)، دو مربی از آمریکای جنوبی (برزیل و آرژانتین) و دو مربی آنها هستند. از قاره آسیا (امارات متحده عربی و ایران).

* شباب الاهلی که دیدارهای فصل گذشته را دست خالی ترک کرد، با عقد قرارداد با جاردیم به دنبال نتایج خوب در فصل جاری خواهد بود.

ژاردیم به مدیریت تیم های براگا و اسپورتینگ لیسبون در پرتغال، المپیاکوس در یونان و موناکو در فرانسه عادت دارد.

این مربی پیش از این هدایت اسپورتینگ لیسبون، بشیکتاش ترکیه و شفیلد ونسدی انگلیس را بر عهده داشت.

* کاروالال در اولین تجربه خود به عنوان سرمربی در لیگ امارات، فصل آینده هدایت تیم الوحده را برعهده گرفت. البته او تجربه حضور در شباب الاهلی را به عنوان سرپرست دارد.

پس از اینکه نارنجی پوشان در پایان فصل گذشته در رده هفتم قرار گرفتند، گوران سربستانی برای دومین فصل متوالی سرمربی تیم عجمان خواهد بود. علاوه بر این، کوزمین اولاریو رومانیایی به هفتمین فصل حضور خود در لیگ امارات ادامه خواهد داد.


سرویس خبر شماره: 1840827
سپتامبر 06, 1401 در 04:26 ب.ظ
3.8K |

5نقطه نظر

گزارشی از یک روزنامه اماراتی؛

سرگئی ربروف اوکراینی برای دومین فصل متوالی هدایت العین را بر عهده خواهد داشت تا دستاوردهای فصل گذشته را حفظ کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فرهاد مجیدی اولین سرمربی ایرانی خواهد بود که از ابتدای فعالیت خود در لیگ امارات به لیست نام‌های بزرگی خواهد پیوست که حشمت مهاجرانی پیش از این در لیگ امارات فعالیت می‌کرده است.