فروزان رحمتی; دروازه بان های جنجالی این بار با چهره ای جدید

فروزان در فصول اخیر به روزهای اوج بازگشته است و فصل گذشته نیز پس از نمایش های قدرتمندش در فولاد از جمله مهار پنالتی های بازی با سپاهان و استقلال در جام حذفی که نقش مهمی در قهرمانی فولاد در جام حذفی داشت. او در گل گهر خوب است و امروز مهره اصلی تیمش در بازی با آلومینیوم است و اگر امروز فولادی ها از سهمیه آسیایی خود استفاده می کنند و به مرحله حذفی راه پیدا می کنند تا حد زیادی به لطف فروزان به ویژه مدیون فروزان است. در فینال حساس

حضور محسن فروزان در دروازه گل گهر و رویارویی با رقیب سابقش مهدی رحمتی از دیدارهای جذاب امروز این دیدار است.

دروازه بانان سابق استقلال البته در مقطعی با یکدیگر اختلاف نظر شدیدی داشتند که حتی در جدال باشگاهی استقلال و سیاه جامگان هم آن تصویر عجیب را به جا گذاشت. جایی که فروزان ناراحت از کنار گذاشته شدن از استقلال، در ازای عفو دستش را تکان نداد. با این حال آنها به سرعت اختلافات خود را کنار گذاشتند.

البته این دو بعداً اختلافات را کنار گذاشتند و حالا رابطه خوبی با هم دارند اما این موضوع انگیزه فروزان را برای رویارویی با حریف سابقش امروز کم نمی کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از تقابل های جذاب و حساس امروز که در سایه تقابل سرخابی ها با ذوب آهن و پدیده کمتر مورد توجه قرار گرفته است، دیدار گل گهر مقابل آلومینیوم است که هم یک مسابقه مهمی است و می تواند جذاب و قابل توجه باشد.

گل گهر با مدیریت امیر قلعه نویی یکی از تیم های خوب لیگ است و آلومینیوم چهره دیگری در مهدی رحمتی پیدا کرده که آثارش را در مسابقات جام حذفی و صعود به فینال دیده ایم.


سرویس خبر شماره: 1823443 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 12:17 |
537 |

0نظرات

رحمتی و فروزان عادت به همکاری ندارند و در فصلی که رحمتی از استقلال جدا شد و به پیکان رفت، فروزان گلر آزاد شد و فصل بعد که پرویز مظلومی به استقلال بازگشت و رحمتی را جذب کرد، فروزان جدا شد و عنوان شد که دلایل جدایی فروزان مهدی رحمتی و همین موضوع باعث شد فصل بعد دست ندهند.

به نظر می رسد دو مدافع سابق استقلال که اختلافات خود را کنار گذاشته و به خوبی کنار می آمدند، حالا انگیزه زیادی برای کسب برتری دارند.

باید دید امروز کدام یک از رویارویی های آتشین و رحمانی به پایان می رسد.



مجله اخبار فوتبال داخلی