فروزان- پرسپولیس قهرمان شدن را یاد بگیر!

این دروازه بان سابق استقلال در آخرین هفته از فصل 95-94 که در راه آهن تهران حضور داشت با وجود باخت 2 بر 1 تیمش مقابل پرسپولیس عملکرد درخشانی داشت و با واکنش های خود کاری کرد که قرمزها از این بازی بازدارند. پیش افتادن با اختلاف مثبت 4 گل برای رسیدن و قهرمان شدن به جای استقلال خوزستان بود.

1874264

گل گهر دروازه بان امیدوار است که مانع از قهرمانی مجدد قرمزها در لیگ برتر شود.

فروزان- پرسپولیس قهرمان شدن را یاد بگیر!

محسن فروزان که همیشه تقابل‌های خاص و شدیدی مقابل پرسپولیس داشته و دو هفته پیش که سرخ‌ها دو برابر کردند، سعی کرد نمایش خوبی از خود به نمایش بگذارد تا از شکست سنگینی برای تیمش در لیگ جلوگیری کند.


سرویس خبر شماره: 1936883
22 مه 1402 ساعت 09:15
2.4K |

0نقطه نظر

پرسپولیس در آن فصل با زدن 50 گل تا پایان هفته 30 بهترین خط حمله لیگ برتر را داشت اما در بازی پایانی باید با اختلاف 4 گل یا بیشتر پیروز می شد و به جای استقلال خوزستان قهرمانی را زنده می کرد. اما این اتفاق برای آنها نیفتاد و عملکرد خوب فروزان در این رویداد موثر بود و حالا این دروازه بان امید زیادی برای تجربه چنین اتفاقی با پیراهن گل گهر سیرجان دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس دو هفته پس از شکست گل گهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، حالا در هفته ماقبل آخر لیگ برتر باید در بازی حساس تری به مصاف سیرجانی ها برود و این بار حتی یک تساوی هم می تواند شکست بخورد. قهرمانی از قرمزها