فرکی: تیم ملی از ستاره ها نمی ترسد


سرویس خبر شماره: 1845732
07 مهر 1401 ساعت 16:10 |
532

0نقطه نظر

حسین فرکی پیشکسوت و کارشناس فوتبال ایران با اشاره به شرایط اردو و آماده سازی تیم ملی گفت: بازی با تیم های مطرح دنیا می تواند نقاط ضعف تیم ملی را مشخص کند و فکر می کنم ملی پوشان. تیم به هدف خود رسیده است. گل در آن دو مسابقه

وی ادامه داد: تیم ما هنوز 100 درصد با ایده های کی روش هماهنگ نشده است، اما در مقابل اروگوئه و سنگال خوب بازی کردند و دفاع کردند، زمانی که می خواستند خط حمله را خوب برنامه ریزی کردند و نتایج بسیار خوبی هم گرفتند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی با دو بازی موفق در اردوی اتریش مقابل سنگال و اروگوئه توانست به حضور موفق در قطر امیدوار باشد.

فرکی با تاکید بر حضور سرمربی انگلیس در ورزشگاه برای تماشای این بازی گفت: کی روش برای بازی با سنگال دست چندانی نشان نداد و تیم ملی با ترکیبی متفاوت وارد زمین شد. کی‌روش برای ارزیابی سیستم برنامه‌ریزی‌شده‌اش، آرنج‌های مختلفی را روی زمین می‌اندازد. او می خواهد بداند که از کدام بازیکنان در چه زمینه هایی استفاده کند. این در حالی است که بیش از 95 درصد این بازیکنان همان بازیکنانی هستند که در دوره قبلی حضور این مربی در تیم ملی حضور داشتند.

پیشکسوت فوتبال ایران و سرمربی سابق تیم ملی با اشاره به کیفیت شاگردان کارلوس کی روش می گوید امیدوار است در جام جهانی قطر موفق شود.

فرکی: تیم ملی از ستاره ها نمی ترسد

وی در خصوص شرایط تیم ملی برای جام جهانی 2022 قطر نیز گفت: ملی پوشان در بازی با اروگوئه و سنگال نشان دادند که بازی قابل قبولی مقابل تیم های صاحب نام ارائه می دهند و از نام و ستاره حریفان نمی ترسند. این چیزی است که فوتبال ما نیاز دارد و کی روش شخصیت تیم ملی را به خوبی بالا برده تا بازیکنان از نظر روحی برای جام جهانی آماده شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی