فرگوسن بنزما را می خواست اما زیدان او را به رئال برد

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد و مفسر مشهور انگلیسی که پیش از این به تمجید از بنزما می پرداخت، اکنون اظهارات جالبی درباره او کرده است و می گوید: سر الکس فرگوسن می خواست بنزما را برای منچستریونایتد به خدمت بگیرد، اما زیدان مهم بود که او را به منچستریونایتد بیاورد. مادرید. بنزما یکی از بازیکنانی است که سر الکس از به خدمت نگرفتن آنها ناراحت شد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

این بازیکن فرانسوی دو گل برای رئال مادرید مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند و این تیم را برای صعود به فینال بازی برگشت که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود امیدوار کرد. زنده نگه داشته شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید دو شب پیش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی رفت و 3-4 مغلوب این تیم شد. کریم بنزما که پیش از این با عملکرد درخشان خود ناجی تیمش در مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها مقابل پاری سن ژرمن و یک چهارم نهایی مقابل چلسی بود و حضور این تیم را در این مرحله تضمین کرد، بار دیگر در بازی مقابل تیم ستاره اش سیتی.


سرویس خبر شماره: 1821872 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 23:18 |
12,220 امتیاز خبر|

5نظرات

ریو فردیناند:

ادامه عملکرد درخشان کریم بنزما باعث تمجید از ستاره فرانسوی شده است. بسیاری از ستاره های فعلی و سابق دنیای فوتبال به تمجید از بنزما پرداخته اند و حالا از این بازیکن به عنوان اصلی ترین گزینه برای کسب توپ طلای بعدی یاد می شود.

ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد ادعای جالبی در مورد کریم بنزما دارد.