فریادهای کشاورز برای فرار از شکست کافی نبود

مازیار زارع پیش از این به شاگردانش هشدار داده بود. در هفته هایی که ملوان با اقتدار بالای جدول قرار داشت و با تیم مس فاصله ایجاد کرده بود، مربی جوان تیم ملوان گفت الان وقت خوشحالی نیست چون هیچ اتفاقی نیفتاده و تمام بازی های باقی مانده. برای تیم ملوان یک فینال است. به نظر می رسد در آن زمان بازیکنی از تیم ملوان چیزی به سرمربی تیم بدهکار نبود. ملوان با تساوی مقابل مس در کرمان، همان نتیجه را مقابل خیبر در انزلی واگذار کرد و در نهایت پس از چند هفته مغلوب رده بندی خوشه طلایی شد. با تشکر از ملوان که 8 امتیاز از تیم سوم جدول فاصله دارند و همچنان می توانند یکی از دو مدعی اصلی صعود به لیگ برتر باشند.


سرویس خبر شماره: 1822921 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 12:05 |
210 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمتر کسی فکر می کرد ملوان در ورزشگاه یادگار امام قم مقابل تیم خوشه طلایی که ادعای صعود ندارد شکست بخورد و بدترین نتیجه قابل پیش بینی برای این دیدار تساوی در حضور تماشاگران بود. تشویق تیم ملوان که سکوهای ورزشگاه یادگار امام قم را فتح کرده بود و چنان هیاهو به راه انداخت که گویی ملوانان فقید در حال تشویق تیم ملوان از ورزشگاه سیریوس بودند.

شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ یک در ورزشگاه یادگار امام قم، ملوان با نتیجه 2 بر یک مقابل خوشه طلایی شکست خورد و پس از هفته ها در صدر جدول سقوط کرد.

عکاس: پویا قربانی، نادر نیک کار



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم ملوان روز گذشته فعالیت زیادی برای بازگشت تیمش به بازی داشت و حداقل ملوان با نتیجه مساوی زمین را ترک کرد اما این تلاش ها به جایی نرسید و در نهایت ملوان 2 بر 1 باخت. و صدر جدول را از دست داد. البته این شکست در 6 هفته باقی مانده به پایان بازی ها شاید درس های زیادی برای ملوان داشته باشد. اینکه 18 امتیاز هست و هنوز چیزی تمام نشده است و اگر ملوان بخواهد به این روال ادامه دهد خطر از دست دادن رده دوم جدول را دارد. آن درس ارزش از دست دادن سه امتیاز بازی دیروز را داشت و ملوان ها فهمیدند که برای راهیابی به لیگ برتر باید مانند گذشته ادامه دهند نه هفته های گذشته.