فریاد و فحاشی؛ عصبانیت عجیب سرمربی مارسی

ایگور تودور کنار نیمکت ایستاد. تیم او در تونل منتهی به زمین ایستاده بود. ضمن اینکه این تاخیر قبل از بازی باعث درگیری لفظی تودور و مسئولان اسپورتینگ شد. گزارش ها حاکی از آن است که ایگور از تاخیر اسپورتینگ لیسبون بسیار عصبانی بود و به زبان های مختلف پشت درب رختکن تیم فریاد می زد و فحش می داد. سرمربی کروات همچنین نمایندگان یوفا را بدون اعتراض نگذاشت و به آنها گفت که این یک فوتبال آماتور نیست بلکه یک بازی لیگ قهرمانان اروپا است.


سرویس خبر شماره: 1846640
13 مهر 1401 ساعت 12:04 |
3.5 هزار |

0نقطه نظر

به دلیل تاخیر در برگزاری مسابقه؛

اما سرمربی مارسی از تاخیر بازی بسیار عصبانی است، ماجرا از این قرار بود که برخلاف قوانین یوفا که تیم ها باید 75 دقیقه قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه حاضر شوند، اسپورتینگ تنها 40 دقیقه قبل وارد ورزشگاه شد. سوت اول برنامه ریزی شده دیوید ماسا، داور ایتالیایی. دلیل این امر ترافیک بود و به همین دلیل مسئولان اجازه دادند بازی با 10 دقیقه تاخیر برگزار شود. اما بازیکنان اسپورتینگ در آن زمان به زمین نرفتند و این دیدار 5 دقیقه دیگر به تعویق افتاد.

ایگور تودور سرمربی کروات مارسی به اتفاقات پیش از بازی تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون واکنش نشان داد.

فریاد و فحاشی؛  عصبانیت عجیب سرمربی مارسی

سرمربی مارسی در پایان بازی درباره این اتفاق گفت: از اینکه قبل از خروج از رختکن و شروع به گرم کردن به ما نگفتند بازی به تعویق می افتد ناراحت بودم، طبیعی نیست. برای شروع مسابقه به زمین رفتیم اما حریف آنجا بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو شکست در دو بازی قبلی سهم مارسی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا بوده است. با این حال تیم فرانسه شب گذشته موفق شد با نتیجه 4-1 بر اسپورتینگ لیسبون غلبه کند و اولین برد این فصل خود در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. همچنین ایگور تودور، سرمربی کروات مارسی اولین پیروزی خود در لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفت.

در مورد اتفاقاتی که قبل از شروع بازی افتاد باید بگویم به غیر از اعتراض، فکر دیگری هم داشتم. من عمدا سر و صدا کردم تا بازیکنانم را در روحیه نگه دارم. هیچ کس در ورزشگاه نبود و من خیلی خوب با هم کنار آمدم. با این حال باید بگویم که تصمیمات نمایندگان یوفا بی معنی و به ضرر تیم من بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی