فریبا: اتفاقات مشهد ناگوار بود

شکست کره هم خوشحال بود و هم ناراحت
ما خوش شانس بودیم که امارات متحده عربی کره را برد. البته کمی ناراحت شدیم که اگر چیدمان بهتری داشتیم می توانستیم کره را شکست دهیم و با اختلاف زیادی رهبر شویم. در هر صورت به صدر جدول رده بندی رسیدیم. حالا باید دید ۷-۸ ماه مانده به جام جهانی چه بلایی سر فدراسیون فوتبال می آید. ما نیاز به یک برنامه خوب داریم تا بتوانیم به خروج از گروه فکر کنیم.

لبنان در نیمه دوم عقب افتاد
در نیمه دوم دو تعویض خوب داشتیم. حضور مهدی پور و سرلک باید قدرت ما را بیشتر کند و توپ های بیشتری به مهاجمانمان بدهد. لبنان عقب نشینی کرده بود و این تیم ها به دلیل فاصله کم دروازه بانی فضای پشت دفاع خود را پوشش می دهند. چاره ای جز فیلمبرداری، آتش زدن و ترکیب آثار پشت 18 پله بارگذاری شده آنها نداشتیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم و توپ را در اختیار داشتیم. در نهایت روی یک پاس طولی بسیار خوب دیگر کنعانی ها و هوش بالای سردار که در آفساید بود و تا توپ به جهانبخش مزاحمتی نداشت، گل دوم را به ثمر رساندیم. جهانبخش پس از کنترل خوب با زیر بغل خشک، توپ را با سرعتی بسیار بالا به سمت دروازه فرستاد تا دروازه بان حریف هیچ واکنشی نشان ندهد.

به حریف فرصت دادیم
از آنجایی که لبنان شانس کمی برای صعود به مرحله مقدماتی داشت، انتظار می رفت بازی با این تیم چندان سخت نباشد. این تیم برای حفظ شهرت خود بازی کرد و بسیار بدنی بود. داور خیلی سوت زد و بازی را ادامه داد. به هر حال با اینکه چند ستاره از جمله طارمی و امیری نداشتیم اما خوب بازی کردیم. در مجموع موقعیت نه چندان جدی به حریف داده شد و بیرانوند آن را گرفت.

صحنه هایی که در مشهد دیدیم غم انگیز بود
صحنه بدی بود و با دیدنش عصبانی میشی. زنان نیز باید حضور داشته باشند. کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد که زنان باید در این مسابقات حضور داشته باشند. ظاهرا برای خانم ها هم بلیت فروخته شده است. متأسفانه نگذاشتند بروند و اتفاقاتی هم افتاد که در فیلم هایش دیدیم و این مایه شرمساری بود. ما تعجب می کنیم که چرا لبنانی ها می توانند بازی را ببینند، اما ایرانی ها نه. امیدوارم بقیه مسابقات را با حضور بانوان در کنار آقایان برگزار کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1817432 |
11 فروردين 1401 ساعت 13:53 |
319 |

0نظرات

باید با برزیل و فرانسه بازی کنیم نه با پاناما و گینه!

باید با تیم های بزرگ بازی کنی نه گینه و پاناما!
نیاز به اردوهای خیلی خوب حتی خارج از ایران و بازی های تدارکاتی با تیم های بزرگ داریم. قرار نیست دوباره با تیم هایی مثل پاناما و گینه بازی کنم. باید به دنبال مسابقات بزرگ باشیم و برای تیم ملی هزینه کنیم. مثلا با برزیل و فرانسه یا دیگر تیم های برتر بازی کنید تا مشکلات تیم ما را ببینید. خوبی سیدبندی این است که می توانیم با کمک سید سوم حریف آسانی از سید چهارم داشته باشیم که سه امتیاز در مقابل او راحت تر است. امیدوارم در دو دیدار آینده که احتمالاً یک یا هر دو مسابقه اروپایی باشد، نتایج خوبی بگیریم.

کنعان کاری را انجام داد که هافبک ها در چند بازی نتوانستند انجام دهند
در نیمه اول هماهنگی داشتیم تا بتوانیم فضای فشرده وسط آنها را بگیریم. عزت اللهی هم اخطار بی موردی گرفت. خوشبختانه در آن نیمه هم گل خوردیم. این گل روی پاس ایده آلی به ثمر رسید که هافبک های کشورمان در بازی های اخیر نتوانسته اند انجام دهند. بغل معروف سردار هم آن پاس کنعانی را تبدیل به گل کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایران با برتری مقابل لبنان در مشهد و با توجه به پیروزی امارات مقابل کره جنوبی به عنوان سرگروه اول، کار خود را در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 به پایان رساند. . با بهتاش فریبا درباره مسائل فنی و حواشی بازی با لبنان گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

پیشکسوت فوتبال ایران از اتفاقی که در مشهد رخ داد ابراز تاسف کرد.