فری- خداحافظی آقای گل از سپاهان!


سرویس خبر شماره: 2051594
9 جولای 1403 در 9:59 ق.ظ.
14.2 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

یک زوج رویایی ایرانی در کولبا تشکیل می شود

آقای گل برای انتخاب تیم جدید خود در امارات در فصل گذشته آماده است.

فری- خداحافظی آقای گل از سپاهان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امارات الیوم امروز اعلام کرد که باشگاه التحد کلبا با دو بازیکن کلیدی جدید به توافق رسیده و مدیریت این باشگاه زرد با سلطان المنظری، دورازه بان آل قرارداد امضا کرده است. -آین، و همچنین شهریار مغانلو بهترین گلزن دو فصل اخیر فوتبال ایران نیز مورد توجه این باشگاه است.

مقانلو از دیگر باشگاه اماراتی پیشنهاد نسبتاً جذابی دارد هدف او پیوستن به تیم کولبا و بازی در کنار مهدی قیدی خواهد بود. و مبلغ بالاتر از باشگاه دیگری توسط او و مدیر برنامه هایش رد می شود.

به نوشته این روزنامه در فصل جدید فوتبال امارات در برخی باشگاه ها آنها 10 روز قبل از امضای قرارداد آزمایش خواهند شد بدون مشکل یا غافلگیری به تیم آینده خود بپیوندیداین روش ممکن است در باشگاه های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد اما در مورد شهریار مغانلو چنین خبری منتشر نشده است.

مقانلو یک ساله با سپاهان قرارداد دارد او برای جدایی از زردپوشان ایران باید مبلغی را که در قراردادش درج شده به عنوان بند فسخ پرداخت کند.این مبلغ احتمالا توسط اماراتی ها پرداخت خواهد شد که قصد دارند یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر ایران را جذب کنند.

شهریار که به تازگی قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شده است، در مورد این خبر توضیحی نداد و تنها پس از قهرمانی در فینال جام حذفی گفت و گوی کوتاهی با خبرنگاران داشت و به مهدی قیدی تبریک گفت.

مجله اخبار فوتبال داخلی