فستیوال گل دورتموند مقابل فرایبورگ / زنبورها قهرمان لیگ شدند

فشار حملات دورتموند ادامه داشت، این تیم در دقیقه 51 به گل سوم رسید. این بار ارسال رافائل گوئررو از سمت چپ توسط سباستین هالر با ضربه سر به گل تبدیل شد.

هر دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها وجود نداشت. اولین اتفاق مهم بازی در دقیقه 17 رخ داد، زمانی که کیلیان سیلدیلیا، هافبک جوان فرایبورگ پس از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا تیم میهمان مجبور شود دقایق زیادی را با یک بازیکن کمتر بازی کند.

در ادامه دورتموند بود که صاحب توپ و میدان شد و در دقیقه 69 توانست اختلاف را به 3 گل برساند. یولیان برانت که پشت محوطه جریمه فرایبورگ صاحب توپ شده بود با ضربه ای دیدنی توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

دورتموند از این برتری استفاده کرد و در دقیقه 26 به گل رسید. روی یک کرنر بود که توپ به نیکو شلوتربک رسید و او با یک ضربه دیدنی از زاویه ای که چندان مناسب نبود کار را تمام کرد.
در ادامه، این بازیکنان دورتموند بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما در دقیقه 45 این فرایبورگ بود که گل تساوی را به ثمر رساند. لوکاس هولر که در محوطه جریمه دورتموند حضور داشت با یک ضربه محکم کار را تمام کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

کریستین استریچ سرمربی فرایبورگ در دقیقه 78 از بازی اخراج شد

شاگردان ادین ترزیچ در ادامه نتایج خوب خود در هفته های اخیر، امشب موفق شدند با نتیجه 5 بر 1 فرایبورگ را شکست دهند و با دو امتیاز به صدر جدول صعود کنند.

اما این پایان بازی نبود و در دقیقه 82 جیووانی رینا که با پاس گوئررو در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شده بود با ضربه ای دیدنی گل پنجم را به ثمر رساند و در نهایت زردها با نتیجه یک گل پیروز شدند. 5 -1 رسید.

دورتموند با این پیروزی 37 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد. در حالی که یونیون برلین با 39 امتیاز صدرنشین است و بایرن با 37 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

دورتموند نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و به سرعت گل دوم را به ثمر رساند. کریم ادیمی که پاس جود بلینگهام را دریافت کرده بود، با یک ضربه دقیق از گوشه دروازه کار را تمام کرد.