فسخ غیرمنتظره قرارداد ایسکو با سویا!


سرویس خبر شماره: 1860367
29 دسامبر 1401 ساعت 5:50 بعد از ظهر
2K |

0نقطه نظر

مارکا اعلام کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید 135 روز پیش به عنوان بازیکن آزاد با سویا قرارداد امضا کرد. او یکی از بزرگترین خریدهای سویا در این تابستان بود و تحت هدایت جولن لوپتگی هدفش بازگرداندن حیثیت خود بود. ایسکو در دو سال گذشته در رئال نیمکت نشین شده بود و هیچ نشانه ای از روزهای خوب خود نداشت، اما امیدوار بود در سویا به فرم خوب خود بازگردد. چیزی که هرگز اتفاق نیفتاد.

با اخراج لوپتگی اوضاع برای ایسکو در سویا تیره شد و او اخیراً با مونچی مدیر ورزشی باشگاه درگیری لفظی پیدا کرد. از طرفی ایسکو در ایده های تاکتیکی خورخه سامپائولی، سرمربی جدید سویا جایی نداشت و در نهایت دو طرف برای پایان همکاری به توافق رسیدند.

مارکا مدعی شده است که تا ساعاتی دیگر سویا فسخ قرارداد ایسکو را تنها 135 روز پس از رسمی شدن انتقال این بازیکن اعلام خواهد کرد.

فسخ غیرمنتظره قرارداد ایسکو با سویا!

به گزارش مارکا، خبر فسخ قرارداد ایسکو قرار است امشب اعلام شود. در 19 بازی برای سویا، ایسکو یک گل در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کپنهاگ به ثمر رساند. مقصد بعدی؟ ایسکو می خواهد به فوتبالش در لالیگا ادامه دهد اما احتمال انتقال او به ولورهمپتون، باشگاه جدید لوپتگی دور از ذهن نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی