فشار هواداران پرسپولیس برای جذب 2 بازیکن سابق!



به گزارش خبروشی، رامین رضاییان و علی علیپور دو بازیکنی هستند که هواداران پرسپولیس به شدت به دنبال جذب مجدد آنها به سمت مدیران پرسپولیس هستند.

رامین رضاییان که طبق اعلام مدیرعامل باشگاه سپاهان هنوز یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، پس از آخرین بازی سپاهان مقابل مس در فینال جام حذفی، صریحا از سپاهان خداحافظی کرد و اعلام کرد که دیگر برای این تیم بازی نخواهد کرد. همین موضوع باعث شد تا هواداران این تیم خواهان بازگشت دانیال اسماعیلی فر از پرسپولیس شوند. با وجود اینکه جمعی از هواداران پرسپولیس با این موضوع مخالف هستند و حتی در مورد بازگشت این مدافع راست موضع گیری کردند، اما تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس منتظر حضور مجدد رامین رضاییان هستند.

از سوی دیگر اخبار منتشر شده در رسانه ها مبنی بر مذاکره دو باشگاه تراکتورسازی و استقلال با علی علیپور باعث شد تا هواداران پرسپولیس نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند و خواستار بازگشت علی علیپور شوند. علیپور که چند فصل پیش از پرسپولیس جدا شد تا فوتبالش را در پرتغال ادامه دهد، مانند مهدی طارمی در این لیگ اروپایی موفق نشد و تحت عمل جراحی رباط زانو قرار گرفت و به همین دلیل در ابتدا تردیدهایی برای جذب او وجود داشت، اما پس از جدایی مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر و فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، هواداران پرسپولیس از باشگاه پرسپولیس می خواهند بازیکنانی را انتخاب کنند که علاقه و اشتیاق بیشتری به پیراهن پرسپولیس دارند و در اولین پیشنهاد به قرمزپوشان پشت نکنند. از تیم های رقیب از این رو طی 48 ساعت گذشته فشارهای زیادی از سوی جامعه هواداران بر رضا درویش مدیرعامل و سایر تیم های مدیریتی باشگاه پرسپولیس وارد شده است و به نظر می رسد این روزها تقاضای هواداران پرسپولیس برای جذب علی علیپور و … رامین رضاییان.

بیشتر بخوانید: به بهانه تمدید قرارداد مرتضی پورعلیگنجی با پرسپولیس; عشق به پول یا عشق به تیم؟/ اخاذی از ستاره معروف باشگاه با عکس دو نفره!



سرویس داخلی اخبار فوتبال