فصل برای زینچنکو و سالیبا تمام شد

درست است، فعلاً باید آن را آنجا بگذارم، اما یک Arsecast کاملاً جدید برای شما وجود دارد. من با نیک رایت از اسکای اسپورت در مورد بازگشتمان به لیگ قهرمانان فصل آینده، هم از نظر چالشی که ارائه می دهد و هم از نظر هیجان انگیزش، گفتگو می کنم. ما همچنین در مورد تمدید قرارداد برای بوکایو ساکا، آرون رمزدیل و دیگران، و همچنین مارتین اودگارد، گرانیت ژاکا و غیره صحبت می کنیم. همچنین شانس برنده شدن یک تی شرت بوکایو ساکا وجود دارد.

در همین حال، در خبری نه چندان غافلگیرکننده، فصل ویلیام سالیبا به پایان رسیده است. دیوید اورنشتاین دیشب گزارش داد اینکه هافبک میانی از آن آسیب دیدگی کمر بهبود نیافته است تا ظاهری دیگر داشته باشد، و اگرچه این یک شوک نیست، اما برای او ناامید کننده واقعی است که اولین کمپین عالی قرمز و سفید به این شکل به پایان رسیده است. هفته گذشته، آرتتا به “تأثیر ناخوشایند” (در بازی با فولام) که باعث مصدومیت شد، اشاره کرد و اکنون این سوال مطرح می شود که چگونه آن را مدیریت خواهد کرد.

آیا این چیزی است که آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود به آن اشاره می‌کند یا نه، باید منتظر بمانیم و ببینیم، اما اگر قرار است این بازی‌ها آخرین بازی‌های دوران حرفه‌ای تیرنی در آرسنال باشد، بیایید او به سبک طوفانی بیرون برود.

در حالت ایده‌آل شما می‌خواهید از جراحی اجتناب کنید، اما اگر در دو ماه غیبت او بهبود زیادی حاصل نشده باشد، ممکن است انتخاب زیادی وجود نداشته باشد. فقدان جزئیات در مورد آسیب، حدس زدن در مورد درمان احتمالی و زمان بهبودی را دشوار می کند. ما در مورد “آسیب ساختاری” شنیدیم که به هیچ وجه هوشمندانه به نظر نمی رسد، و احتمالاً منصفانه است که در این مرحله بگوییم که این یک موضوع عادی نیست که ما با آن سروکار داریم. حتی چیزی به صدای وحشتناک مانند شکستگی استخوان یا ACL دارای یک برنامه درمانی نسبتاً تعریف شده است و می توانید روی بازگشت بازیکن در مدت زمان معین حساب کنید. با صلیبا، ما فقط نمی دانیم. من به عنوان هوادار می گویم “ما”، مطمئنم که آنها در داخل باشگاه ایده بهتری دارند، اما با این وجود یک ابهام در همه چیز وجود دارد که شما را کمی نگران می کند. بیایید امیدوار باشیم که آنها بتوانند هر چه زودتر آن را حل کنند.



https://arseblog.com/2023/05/season-over-for-zinchenko-and-saliba/ منبع:

با این حال، به همان اندازه که آن چیزها ناامیدکننده هستند، نباید اهمیت او را برای این تیم تضعیف کنند. توانایی او در توپ؛ که نقش «پشت چپ» را دوباره تعریف کرد. چقدر او گاهی اوقات برای اطمینان از اینکه ما بالاتر از زمین بازی می کنیم، کلیدی است. چند خطای دفاعی نباید این سهم را از بین ببرد، و من فکر می‌کنم در ارزیابی او کمی تعصب وجود دارد. شما فقط به خوبی بازی قبلی خود و غیره هستید.

همه پیوندهایی که برای گوش دادن/اشتراک به آن نیاز دارید در زیر آمده است – و بعدازظهر امروز برای پادکست پیش نمایش برایتون در Patreon به ما بپیوندید. در حال حاضر، یک خوب داشته باشید.

اگر خبر خوبی وجود داشته باشد، این است که کیران تیرنی وارد زمین شد و مقابل نیوکاسل خیلی خوب ظاهر شد. ما می دانیم که او برای بازی ناامید است – آنقدر که جدایی تابستانی بسیار مورد توجه است – پس بیایید امیدوار باشیم که او بتواند چیزهای خود را در سه بازی پایانی نشان دهد. چیزی که می‌خواهم بگویم این است که اگرچه میکل آرتتا در برخی مواقع از KT خواسته است تا کاری که زینچنکو انجام می‌دهد را تکرار کند، فکر می‌کنم با بازی او در نقش دفاع چپ کمی سنتی‌تر احساس راحتی بیشتری داشته باشم.

صبح همگی، یک وبلاگ صبح جمعه بسیار سریع برای شما.

جیمز او را به خوبی در Arsecast Extra کمی قبل توضیح داد.

میکل آرتتا امروز قبل از بازی ما مقابل برایتون در روز یکشنبه با مطبوعات دیدار خواهد کرد. من فکر نمی‌کنم از نظر اخبار تیم یا چیزهای مشابه، چیز خاصی وجود داشته باشد، بنابراین فقط باید اطمینان حاصل کنیم که سه امتیاز را برای حفظ فشار روی منچسترسیتی کسب می‌کنیم. ما تمام داستان های مهم را در ادامه خواهیم داشت ارسبلاگ نیوز، زمان برنامه ریزی شده برای پرس 1:30 بعد از ظهر است.

خبر دیگر از دیوید این بود که اولکساندر زینچکو در بازی مقابل نیوکاسل از ناحیه ساق پا گرفت و او نیز در بازی های پایانی این رقابت ها غایب خواهد بود. برای من، این یک ضربه است، زیرا او در این فصل بسیار تأثیرگذار بوده است. بله، او چند هفته‌ای را سپری کرده است که از نظر دفاعی در بهترین حالت خود نبوده است. حتی اگر بپذیرید که او لزوما طبیعی ترین مدافع نیست، او لحظاتی را پشت سر گذاشته است که فکر می کنم می توانست بهتر از این کار کند، بدون شک.

اینکه آیا این نیاز به تعدیل در خط میانی یا چیز دیگری دارد، من کاملاً مطمئن نیستم، اما فکر نمی‌کنم بی‌انصافی باشد که بگوییم تیرنی در آن مناطق مرکزی کاملاً راحت یا موفق نیست. که نقد نیست زینچنکو اساساً یک شماره 10 با استعداد و چپ‌پا است که از او خواسته می‌شود به شکل دفاعی تری بازی کند و از تیرنی بازیکن شماره 3 در آغوش گرفته است که از او خواسته می‌شود کار یک هافبک میانی را انجام دهد. به نظر من، یکی از آن‌ها تنظیم بسیار آسان‌تری است و آن مرد اکنون برای بقیه فصل غایب است.