فصل مت میلانو و داکوان جونز به دلیل مصدومیت به پایان رسید

بوفالو بیلز در پنج بازی اول خود به دلیل مصدومیت از مسیر خارج شده است. در باخت 25-20 خود مقابل جگوارها در هفته 5، بیلز احتمالاً دو بازیکن را برای بقیه فصل از دست داد. مت میلانو و داکوان جونز هر دو توسط بوفالو در IR قرار گرفتند. شان مک درموت گفت که تیم می ترسید هر دوی آنها در پایان فصل مصدوم شده باشند.

مت میلانو از فصل 2022 می آید که در آن افتخارات تیم اول All Pro را به دست آورد. او در تکل های انفرادی (72) و انحرافات پاس (11) عملکرد بالایی داشت. میلانو فصل گذشته نیز سه توپ قطعی داشت که به رکورد قبلی دوران حرفه‌ای او رسید. یکی از آن رهگیری ها برای تاچ داون برگشت داده شد. علاوه بر این، داکوان جونز بازیکنی نیست که بسیاری با آن آشنا باشند. با این حال، او تقریباً در تمام بازی‌های دوران حرفه‌ای خود شروع کننده بوده است و جایگزینی او آسان نخواهد بود. خط دفاعی بوفالو در این آخر هفته شکست بزرگی را متحمل شد.

آیا Bills می‌تواند جایگزین تولید مت میلانو و داکوان جونز شود؟

پس از اینکه مت میلانو و داکوان جونز در IR قرار گرفتند، یک جایگاه در فهرست 53 نفره بوفالو باز شد. واضح بود که تیم به عمق LB نیاز داشت و به همین دلیل با AJ Klein قرارداد امضا کردند. این بازیکن 32 ساله در این فصل قبل از دعوت شدن در تیم تمرینی بیلز حضور داشت. کلاین فصل گذشته برای سه تیم مختلف به نام های بیلز، خرس ها و ریونز بازی کرد.

برای شروع هفته 6، کلاین احتمالاً در نقش پشتیبان بازیکنانی خواهد بود که از هفته 1 در فهرست 53 نفره حضور داشته اند. اگر او بتواند به سرعت خود را تطبیق دهد، ای جی کلین این شانس را خواهد داشت که با تایرل دادسون و دوریان ویلیامز تازه کار رقابت کند تا نقطه شروع میلانو را بگیرد.

ضرر بزرگ دیگری که بیلز در هفته پنجم داشت به خط دفاعی داخلی آنها بود. داکوان جونز در برابر جگوارها در هفته 5 عضله سینه خود را پاره کرد و تقریباً مطمئناً برای فصل خارج است. این دهمین فصل جونز در NFL و دومین فصل با بیلز است. او تمام 21 بازی دوران حرفه ای خود را برای بیلز آغاز کرده است. با بیرون رفتن جونز، تیم ستل می‌تواند جایگزین او باشد و چند نفر دیگر در DT عکس‌های بیشتری دریافت کنند. بیل ها در هفته ششم برای رویارویی با غول های نیویورک در خانه هستند. خط دفاعی بوفالو نباید مشکلی برای متوقف کردن دومین حمله کم گل لیگ در این فصل داشته باشد.



https://sportslens.com/news/bills-depth-chart-a-j-klein-promoted-to-the-53-man-roster-after-matt-milano-and-daquan-jones-were-placed-on-the-ir/ منبع: