فعلا اوج حضور در ورزشگاه آزادی را فراموش کنید

با توجه به برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و همچنین عدم تعویض ورزشگاه، ورزشگاه آزادی نقطه به نقطه تعمیر می شود.

فعلا اوج حضور در ورزشگاه آزادی را فراموش کنید


سرویس خبر شماره: 1867184
8 فوریه 1401 @ 11:18 ق.ظ |
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ورزشگاه آزادی با قدمتی بیش از 5 دهه فرسوده و نیازمند بازسازی جدی است و شاید یکی از بهترین تصمیم ها در خصوص این ورزشگاه تخریب آن و ساخت ورزشگاهی جدید و مدرن باشد. و امکانات حرفه ای . . رویدادهایی که در سرتاسر جهان برای بسیاری از استادیوم های سطح بالا رخ داده است.

نکته جالب اینکه برخی از قسمت های سکوهای طبقه اول نیز در حال بازسازی است و در صورت صدور مجوز برای حضور بیشتر تماشاگران در ورزشگاه آزادی، علاوه بر طبقه دوم، برخی از قسمت های طبقه اول نیز قابل استفاده نخواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما در بازی استقلال – ملوان نکته ای که اهالی ورزشگاه و تصمیم گیران به آن اشاره کردند عدم استفاده از طبقه دوم برای ماه های آینده است. کارشناسان رسمی دادگاه پس از امتیاز خبراز طبقه دوم ورزشگاه آزادی دستور بازسازی کامل آن را دادند و از فدراسیون فوتبال خواستند از طبقه دوم برای مرمت کامل استفاده نکنند. در این دیدار شاهد بازگشت تماشاگران به ورزشگاه آزادی بودیم اما تعداد تماشاگران هر دو تیم کم بود چرا که باشگاه استقلال تنها مجوز فروش 5000 بلیت را داشت و از طرفی قیمت بلیت فروشی که به میزان قابل توجهی بود. به یک میلیون تومان رسید، استقبال بسیار خوبی از این بازی نکن. اما در آینده با تجدید نظر در قیمت بلیت و همچنین صدور مجوز تماشاگران بیشتر در ورزشگاه آزادی شاهد حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه آزادی خواهیم بود. اما حضور حداکثری ورزشگاه آزادی تا بازسازی کامل طبقه دوم ورزشگاه آزادی باید فراموش شود.

سازمان توسعه و تجهیز اماکن ورزشی راه دوم را در پیش گرفت. بازسازی ورزشگاه آزادی اما با توجه به برگزاری بازی های استقلال و پرسپولیس در این ورزشگاه و همچنین نبود ورزشگاه دیگری مانند آزادی در تهران برای میزبانی بازی های آبی و قرمز، ورزشگاه آزادی نقطه به نقطه تعمیر و بازسازی می شود تا استقلال و پرسپولیس میزبان خود باشند. مسابقات و ورزشگاه آزادی باید بازسازی شود.