فعلا به فینال و یوونتوس توجهی نداریم

هاکان چالاهان اوغلو، ستاره ترکیه ای اینتر مدعی شد که از بازی خود در این تیم برای فصل جدید لذت می برد.

اینتر و یوونتوس روز چهارشنبه 11 می در ورزشگاه المپیک رم برای قهرمانی کوپا ایتالیا به مصاف هم می روند و به همین دلیل هر دو تیم امشب در سری آ به مصاف هم خواهند رفت. نراتزوری در صورت پیروزی مقابل امپولی با یک بازی دیگر جلو می افتند و منتظر لغزش میلان خواهند بود. هاکان الههان غلو، ستاره خلاق اینتر خاطرنشان کرد که آنها کاری به بازی آخر هفته مقابل یوونتوس ندارند و تمرکزشان روی بازی مقابل امپولی است.

تفاوت شرایط با فصل گذشته و زمان حضور شما در میلان چیست؟ من از نقشم در تاکتیک های اینتر قدردانی می کنم و احساس آزادی بیشتری در تیم دارم. من همیشه می خواهم تمام تلاشم را برای موفقیت اینتر انجام دهم و این رویکرد بخشی از شخصیت من است. مهمترین چیز برای من پیروزی و موفقیت تیم است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822992 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 20:51 |
5,382 امتیاز خبر|

2نظرات

هاکان چالهان اوغلو:

“همه گل‌ها و عناوین برای بازیکنان اینتر مهم هستند، اما بیایید فعلاً فینال کوپا ایتالیا مقابل یوونتوس را فراموش کنیم، زیرا می‌خواهیم اسکودتو را در پایان این فصل ببریم. کنفولی یک بازی برای ما بسیار مهم است.” هاکان چالهان اوغلو گفت. “اگر ما پیروز شویم، کمی بیشتر به میلان فشار خواهیم آورد. ما باید هفته به هفته به آنجا برویم و به بازی مقابل اینتر فکر کنیم. ما تمرکز کرده ایم و سبک بازی امپولی را به دقت تجزیه و تحلیل کرده ایم.” بدانید که این تیم فوتبال زیباست پس در بازی امشب باید از تمام موقعیت های گلزنی خود نهایت استفاده را ببریم و سعی کنیم سه امتیاز این بازی را به خود اختصاص دهیم.