فغانپور: شورا از عزیزی خادم هم گلایه کرد

فغانپور در خصوص میزان این بدهی گفت: حدود 80 میلیارد تومان بدهی مالیاتی است. این مبلغ مربوط به 10-15 سال گذشته است و هم اصل و هم غرامت دیرکرد می باشد. همه این 80 میلیارد تومان بدهی مالیاتی نیست. بلکه بخشی از خسارت وارده به مالیات است.

وی همچنین در واکنش به دستگیری یکی از اعضای دفتر فدراسیون گفت: این موضوع ربطی به فدراسیون فوتبال ندارد و یک موضوع شخصی و اقتصادی است که سال ها یکی از اعضای فدراسیون درگیر آن بوده و کاری ندارد. با اتحادیه فوتبال.” من از دستگیری آنها اطلاعی ندارم، اما در مورد این عضو مسائلی وجود داشت که ربطی به فدراسیون فوتبال ندارد.

فغانپور ادامه داد: از آنجایی که به دلیل تحریم ها در بحث پرداخت ها مشکل داریم و حساب فدراسیون همچنان مسدود است، آقای اسکوچیچ قصد سفر داشت اما به دلیل مسدود بودن حساب نتوانست. ما چنین مشکلاتی داریم و به همین دلیل است که می گوییم مسئولان بیایند دست به کار شوند و حساب فدراسیون فوتبال را تسویه کنند تا هم بازی های دوستانه را آماده کنیم و هم سرمربی تیم ملی بزرگسالان و معاونانش که باید سفر کنند و تیم ها را ببینند. مشکلی ندارند ما مشکلات زیادی داریم که برخی از این مشکلات با افتتاح حساب فدراسیون حل می شود.

وی در پایان درباره نامه ارسالی اعضای دفتر به کمیته اخلاق درباره رئیس سابق فدراسیون گفت: طبیعتا مواردی که باعث برکناری رئیس سابق فدراسیون شده است باید در اخلاق بررسی شود. کمیته.” بحث های مالی و سایر بحث ها در مورد موضوعات مطرح شده توسط رئیس فدراسیون فوتبال؛ وجود دارد و باید در کمیته اخلاق بررسی شود. موضوعات در دست بررسی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صفی الله فغانپور معاون حقوقی فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم افطاری اهالی فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: این مراسم بسیار خوب است و اجازه داده شده تا تاریخچه ای از فوتبال را در اینجا جمع آوری کنیم. «فکر می‌کنم خیلی خوب، کاربردی و مفید بود.

وی درباره مسدود شدن حساب های فدراسیون فوتبال توضیح داد: متأسفانه عدم پرداخت مالیات در سال های اخیر و انباشته شدن بدهی گریبان فدراسیون را گرفته و در بین همه مشکلات و گرفتاری هایی که فدراسیون دارد، تشدید شد. در سالی که تیم های ملی ما که در راه مسابقات بین المللی هستند و تیم ملی بزرگسالان باید خود را برای جام جهانی آماده کنند، دچار مشکل شده ایم. در حال حاضر فدراسیون فوتبال مسائل مالی زیادی دارد که همه مسئولان باید دست به دست هم بدهند تا این مشکل حل شود زیرا وقتی حساب بسته می شود نمی توانیم برنامه آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی داشته باشیم.

فغانپور در خصوص پرونده مارک ویلموتس گفت: همانطور که قبلاً گفتم CAS قطعا نمی تواند همان رای را تایید کند زیرا رای قبلی کمیته انضباطی فیفا رای عادلانه ای نبوده است و ویلموتس هم عرفاً و هم مستحق دریافت این مبلغ است. به صورت قراردادی.” نیست. این رای قطعا در CAS نقض می شود و تا سه ماه قرارداد ویلموتس را به او پرداخت می کنیم.

معاون حقوقی فدراسیون درباره مشکلات مربوط به بند اول اساسنامه توضیح داد: با توجه به تغییراتی که در داخل فدراسیون رخ داده، فیفا این فرصت را فراهم کرده است تا این تغییرات را در کنار هم جمع کند. انشالله اصل فدراسیون بعد از تکمیل مشخص می شود. ما در حال حاضر درگیر هستیم و دو جلسه مهم در پیش داریم. مجمعی هست که باید دید اعضای مجمع به کرسی که شورا رای داده رای می دهند یا خیر. اگر رای دهند و عزل رئیس جمهور سابق قطعی شود، باید پیگیر مجمع انتخاباتی باشیم. فیفا از این مسائل آگاه است و ممکن است تا تعیین تکلیف فرصت داشته باشیم.

او درباره قرارداد دراگان اسکوچیچ و دستیارانش گفت: قرارداد امضا شد و هفته گذشته آن را امضا کردیم. قراردادها به ریال می باشد. در حال حاضر قرارداد دلاری نداریم.


سرویس خبر شماره: 1820009 |
27 فروردين 1401 ساعت 23:10 |
1,107 امتیاز خبر|

0نظرات

موضوع دستگیری نایب رئیس ربطی به فدراسیون ندارد

رئیس امور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات پیرامون این نهاد صحبت کرد.