فقط هشدار به رونالدو: به کسی باج نمی دهم!


سرویس خبر شماره: 1820949 |
02 ارديبهشت 1401 ساعت 22:57 |
22008 |

12نظرات

تانهاچ در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند با ستاره‌های بزرگ یونایتد و کریستیانو رونالدو کنار بیاید، به مجله هلندی Trouw گفت: “بله، فکر می‌کنم می‌توانم، اما می‌خواهم خودم باشم. نظرم را در مورد روند مربیگری‌ام تغییر نخواهم داد. “بازیکنان همیشه نحوه بازی شما را تعیین می کنند، اما من برای استانداردها ارزش زیادی قائل هستم.”
وی با اشاره به نظم و انضباط سختی که در اجرای برنامه هایش دارد، گفت: وظایفی که به آنها داده شده را به این بازیکنان یادآوری می کنم و هرکسی که درست انجام ندهد، با هرکسی که می خواهد برخورد خواهد شد. “من کسی را مجبور به باج نمی کنم.”
یونایتد در حال حاضر در رده ششم جدول قرار دارد و بازی روز شنبه مقابل آرسنال برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تعیین کننده خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد روز گذشته اعلام کرد که تون هاخ را به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم انتخاب کرده تا پس از پایان فصل جاری در اولدترافورد روی نیمکت بنشیند.
این مرد هلندی در دوران حضورش در آژاکس عملکرد بسیار خوبی داشت و دو قهرمانی لیگ و دو جام حذفی هلند را به دست آورد.
او اکنون ماموریت سختی در اولدترافورد دارد و باید در این فصل وضعیت بد شیاطین سرخ را بهبود بخشد. در روزهای اخیر خیلی ها در مورد رفتار سرمربی با ستاره های بزرگ یونایتد سوال کرده اند.

اریک تون هوخ، سرمربی جدید منچستریونایتد به کریستیانو رونالدو و دیگر ستاره های این تیم هشدار جدی داد.