فقط 13 بازیکن در درفت NFL 2024 به صورت زنده حضور خواهند داشت

کمتر از دو هفته دیگر، درفت NFL 2024 در دیترویت میشیگان برگزار خواهد شد. این یک زمان هیجان انگیز برای افراد بالقوه و خانواده های آنها است. این بازیکنان سال ها تلاش کرده اند تا به این لحظه برسند. هر سال تعداد معینی از افراد بالقوه برای پیش نویس دعوت نامه دریافت می کنند.

معمولاً بیش از 20 بازیکن وجود دارند که به صورت زنده در درفت شرکت می کنند، در سراسر صحنه قدم می زنند و با راجر گودل دست می دهند. با این حال، این عدد برای پیش نویس 2024 بسیار کمتر است. ایان راپوپورت از شبکه NFL اعلام کرد که امسال فقط 13 بازیکن دعوتنامه حضور در درافت را پذیرفته اند. عددی به‌طور شگفت‌آور کم و نه بهترین ظاهر برای پیش‌نویس به‌عنوان یک کل. چرا بازیکنان تمایلی به حضور حضوری ندارند؟

چرا فقط 13 بازیکن دعوت به حضور زنده در درافت 2024 را پذیرفته اند؟

یکی از عوامل مهمی که می‌تواند چشم‌اندازها را از حضور زنده در پیش‌نویس دور کند، خجالت از افتادن روی تخته است. هیچ بازیکنی نمی‌خواهد در اتاق سبز بنشیند و دوربین‌ها به سمت او باشند در حالی که منتظر تماس هستند. در گذشته، بازیکنان برتر را دیده‌ایم که در کل دور اول می‌نشینند و انتخاب نمی‌شوند. بازیکنان می‌خواهند از آن اجتناب کنند و عدم حضور در درافت زنده تضمین می‌کند که این اتفاق نخواهد افتاد. علاوه بر این، برخی از بازیکنان دوست دارند با خانواده خود مهمانی های تماشایی داشته باشند.

امسال، 13 بازیکن به صورت زنده در درفت NFL 2024 حضور خواهند داشت. هشت بازیکن تهاجمی و پنج بازیکن دفاعی. پیش فرض شماره 1 انتخاب کلی کالب ویلیامز شخصاً در پیش نویس شرکت خواهد کرد. علاوه بر این، جیدن دنیلز و دریک مای، دو بازیکن دیگر QB که بسیار مورد توجه قرار گرفته اند نیز به صورت زنده شرکت خواهند کرد. ماروین هریسون جونیور، مالیک نابرز و رم اودونزه سه نفر از نخبگان WR در درفت 2024 حضور خواهند داشت. LSU WR برایان توماس جونیور و آلاباما OT JC Latham. این هشت بازیکن تهاجمی هستند که در درفت 2024 در دیترویت در 25 آوریل حضور خواهند داشت.

از پنج بازیکن دفاعی که شخصاً در درفت شرکت می کنند، سه نفر از آنها عجله دارند. آنها دالاس ترنر، لایاتو لاتو و داریوس رابینسون هستند. دالاس ترنر از آلاباما می تواند اولین بازیکن دفاعی باشد که از تخته خارج می شود. دو بازیکن دفاعی دیگر که به صورت زنده در درافت حضور دارند، تریون آرنولد و کوینیون میچل هستند. باید تا 25 آوریل منتظر بمانیم تا ببینیم این افراد بالقوه به عنوان تازه کار در کجا بازی خواهند کرد.



https://sportslens.com/news/only-13-prospects-have-accepted-invitations-to-attend-the-2024-nfl-draft-live/ منبع: