فقط 28 ثانیه برای زدن گل سه امتیازی (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1838367
24 مرداد 1401 ساعت 03:13 |
1.4K |

0نقطه نظر


به این ترتیب آلابا تنها 28 ثانیه پس از ورود به زمین گل پیروزی رئال را به ثمر رساند و تنها پس از 15 دقیقه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیوید آلابا در بازی امشب مقابل آلمریا، 28 ثانیه پس از ورود به زمین، گل پیروزی رئال مادرید را به ثمر رساند.

قبل از ورود به زمین، داویده آنچلوتی، پسر کارلوتو، آخرین توصیه را به او کرد و آلابا به داخل زمین رفت و مستقیماً پشت ضربه ایستگاهی ایستاد. بنزما و کروس برای مدتی نزدیک توپ ماندند، اما آلابا خیلی مصمم بود که اجازه دهد بازیکن دیگری ضربه ایستگاهی را بزند.
او با موقعیتی نه چندان بالا به سمت توپ حرکت کرد و ضربه دیدنی او پس از عبور از دیوار دفاعی حریف، با یک تیر منحرف شد و در گوشه دروازه قرار گرفت؛ در حالی که فرناندو مارتینز دروازه بان حریف که در تمام طول مسابقه نمایش قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت نتوانست کاری برابر این تیم انجام دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دقیقه 75 دیدار امشب رئال مادرید و آلمریا احتمالا تا مدت ها در ذهن هواداران رئال باقی خواهد ماند. شاگردان کارلو آنچلوتی که در دقیقه 6 موفق به گلزنی شده بودند، در دقیقه 61 توسط لوکاس وازکز به تساوی رسیدند اما همچنان به دنبال گل برتری بودند.
در دقیقه 75 یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه آلمریا اعلام شد و آنچلوتی از فرصت استفاده کرد و داوید آلابا را به زمین فرستاد.
ستاره اتریشی که چند روز پیش یکی از گل های رئال را در سوپرکاپ یوفا به ثمر رساند، در بازی امشب روی نیمکت نشست تا جایگزین آنتونیو رودیگر در مرکز دفاع شود. اما این ضربه آزاد فرصتی بود تا آلابا به میدان برود و شانس خود را روی این ضربه که به خوبی از پس آن برمی آید امتحان کند.