فلاح: کناره گیری من از تیم ملی تصمیم کی روش بود

فلاح در مورد اینکه آیا جایگاه پیکان در رده بندی بهتر می شود یا خیر، پاسخ داد: بله صد در صد. رتبه ای که داشتیم با رتبه پیکان برابری نمی کرد و انشالله کم کم جایگاه ما بهتر می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع پیکان در خصوص اینکه برای نیم فصل پیشنهاد دریافت کرده است، گفت: با پیکان قرارداد دارم و تصمیم نهایی با باشگاه و کادرفنی است. حالا باید نیم فصل صبر کنیم.

فلاح درباره اینکه روزهای خوبی را در این تیم سپری می کند، توضیح داد: از کادرفنی بسیار تشکر می کنم. در این تعطیلات خیلی خوب تمرین کردیم و سعی کردیم بهترین باشیم.

وی درباره اینکه چرا نامش را در لیست نهایی تیم ملی قرار نداده است، توضیح داد: تمرین سلیقه ای است. حتما آقای کی روش فکر می کرد بهتر است بقیه بازیکنان به جام جهانی بروند. الان در جام ملت های آسیا چه من باشم چه نباشم امیدوارم تیم ملی نتایج خوبی بگیرد.

دافن پیکان می گوید چه در جام ملت های آسیا شرکت کنم یا نه، امیدوارم تیم ملی نتایج خوبی کسب کند.

فلاح: کناره گیری من از تیم ملی تصمیم کی روش بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سامان فلاح مدافع پیکان پس از پایان بازی مقابل سپاهان که با برد خودروسازان همراه شد، گفت: بازی خوبی بود. بازی را خوب شروع کردیم و در همان ابتدای بازی چندین موقعیت داشتیم. سپاهان هم موقعیت هایی داشت اما موقعیت های گل ما خیلی بیشتر بود. توانستیم گل بزنیم. خدا را شکر بعد از مدت ها توانستیم برنده شویم. امیدوارم در بازی بعدی هم به این روند پیروزی ادامه دهیم.

وی در مورد اینکه آیا پیشنهاد خارجی داشته است، گفت: باشگاه از این مسائل مطلع است و من نه.


سرویس خبر شماره: 1862185
10 ژانویه 1401 @ 7:07 ب.ظ
4.1 هزار |

0نقطه نظر

جایگاه ما قطعا بهتر خواهد شد