فن خال: دیپای به سنگال نمی رسد: قهرمان جهان می شویم

لوئیس فن خال، سرمربی تیم ملی هلند غیبت ممفیس دیپای برای بازی فردا مقابل سنگال را تایید کرد. او بار دیگر اعلام کرد که تیمش توانایی قهرمانی در جام جهانی را دارد.

فن خال: دیپای به سنگال نمی رسد: قهرمان جهان می شویم

فن خال در مورد جایگزینی دپای در ترکیب اصلی صحبت کردگاکپو خلاق تر است، اما کلاسن بازیکنی است که برای تیم بازی می کند.

وقتی از فان خال پرسیده شد که آیا این آخرین تورنمنت شما خواهد بود یا خیر، پاسخ داد:بله، ممکن است، اما هیچ چیز قطعی نیست. بازنشسته بودم، اما وقتی از من خواستند سرمربی تیم ملی شوم، پذیرفتم. در آن زمان مربی ای در دسترس نبود و وظیفه خودم می دانستم که مسئولیت آن را بپذیرم. هشت سال پیش در حالی به فینال رفتیم که از نظر کیفی در سطح تیم فعلی نبودیم. اکنون امید بیشتری دارم و معتقدم که قهرمان می شویم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ممفیس دیپای پس از بازی برای تیم ملی هلند مقابل لهستان از ماه سپتامبر نتوانست در بارسا به میدان برود و با مصدومیت راهی جام جهانی شد. در بارسا مشکوک بودند که حال او خوب است و از ترس مصدومیت بازی نکرد، اما او حتی در اولین بازی هلند مقابل سنگال هم حضور نداشت، برای اینکه مشخص شود مصدومیتش جدی بود و نتوانست. بهبودی هنوز


سرویس خبر شماره: 1854491
29 نوامبر 1401 @ 4:45 ب.ظ
3.2 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

ما بهتر از تیم 2014 هستیم

فن خال درباره غیبت مانه گفت:مانه بازیکن تعیین کننده ای است و من واقعا متاسفم که او جام جهانی را از دست داد. می دانم که او چقدر می خواست به سنگال کمک کند، اما نتوانست. زمانی که من سرمربی یونایتد بودم، مانه را در تیمم می خواستم و من. همیشه او را دوست داشتم. امیدوارم فردا بتوانیم از نبود مانه استفاده کنیم و نبود او به نفع ما باشد.”

لوئیس فن خال، سرمربی تیم ملی هلند که قرار است فردا به مصاف سنگال برود، در نشست خبری خود گفت:“دیپای از سرعت بازی خیلی دور است و نمی تواند فردا بازی کند. غیبت او قطعا احساس خواهد شد مانند سنگال که غیبت سادیو مانه را احساس خواهد کرد. باید ببینیم ما و سنگال چگونه با این موضوع برخورد می کنیم. من دائما در تماس بوده ام. با دپای در هفته های اخیر و زمانی که به اردوی تیم ملی پیوست زیر نظر پزشکان هم بود اما در نهایت در بازی اول شرکت نکرد، ببینیم در روزهای آینده وضعیت او چگونه خواهد بود.»