فن دایک: هلند دستش را بالا برده است!


سرویس خبر شماره: 2051550
8 تیر 1403 ساعت 19:28 |
1000 امتیاز خبر|

2نقطه نظر

سخنان غیرمنتظره کاپیتان هالند

ویرجیل فن دایک، کاپیتان هلند در سخنانی غیرمنتظره گفت هلندی ها بیش از قبل از شروع یورو دستشان را بالا برده اند. …

فن دایک: هلند دستش را بالا برده است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عملکرد هلند در مرحله گروهی یورو 2024 هواداران فوتبال این کشور را عصبانی و دلسرد کرده است. امروز مشخص شد که این حس در اردوی تیم ملی این کشور وجود دارد. …

در گروه D هلند نتوانست به عنوان یکی از تیم های اول یا دوم راه پیدا کند اما در نهایت با پشت سر گذاشتن اتریش و فرانسه به عنوان یکی از تیم های سوم گروه ها راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. شکست 3-2 مقابل اتریش در روز پایانی مرحله گروهی به ویژه هلندی ها را عصبانی کرد. شکستی که این فرصت را به آنها داد تا در نیمه سخت جدول مرحله حذفی با نام های بزرگی مانند اسپانیا، پرتغال، فرانسه، بلژیک و آلمان روبرو شوند. …

ویرجیل فن دایک، کاپیتان هلند امروز در یک سخنرانی به ظاهر عجیب گفت هلندی ها قبل از شروع یورو، تیم ملی کشورشان را بسیار بالا نگه داشتند. او این بیانیه را در پاسخ به سوالی مبنی بر انتقاد گسترده از نارنجی پوشان در مطبوعات هلند بیان کرد.

2048540

کاپیتان تیم ملی هلند گفت:دیدم چقدر مورد انتقاد قرار گرفتیم اما مشکل این بود که شاید خیلی به خودمان افتخار می کردیم. در مورد این تورنمنت حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد و این سه مسابقه را باید بسیار دقیق و با جزئیات آنالیز کرد. در دیدار مقابل اتریش همه چیز به هم ریخت. ما خیلی بد بودیم.»

ون دایک ادامه می دهد:“ما در مورد بازی با اتریش به عنوان تیم ملی صحبت کردیم. بحث تاکتیکی نبود. ما به دلیل تاکتیکی شکست نخوردیم، اما مشکل اصلی این بود که اراده برای پیروزی نداشتیم. مشکل این بود که ما وقتی توپ ها از دست می رود، دیگر اراده ای برای بردن نداشتیم.

فن دایک در مورد انتقاداتی که نسبت به عملکرد خود در بازی اتریش وارد شد گفت:“من کاملا می توانم انتقادات را درک کنم. من احمق نیستم، می دانم که می توانستم بهتر باشم و باید بهتر باشم. دارم روی آن کار می کنم. بهترین فوتبالم را مقابل اتریش بازی نکردم. معتقدم همه چیز می تواند باشد. همه تیم کار نمی کند، اما من روی خودم تمرکز می کنم و می دانم که می توانستم بهتر بازی کنم.

مجله اخبار فوتبال خارجی