فهرست کهکشان های اتحاد: صلاح، سون و کیه زا!


کد اطلاعات: 2049131
28 ژوئن 1403 ساعت 06:33
362

1نقطه نظر

در رقابت با نصر

سایت کوورا از رقابت النصر و الاتحاد برای جذب سه ستاره فوتبال جهان یعنی صلاح، سون و کیه زا خبر داد.

فهرست کهکشان های اتحاد: صلاح، سون و کیه زا!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد اتحاد خود را برای رقابتی حساس با النصر بر سر انتقالی مهم در بازار نقل و انتقالات تابستانی آماده می کند.

وبسایت انگلیسی “تیم تاک” گزارش داد که الاتحاد قصد دارد در تابستان امسال یک وینگر برتر را به خدمت بگیرد و فهرستی متشکل از سه بازیکن را آماده کرده است. با این حال، تا زمانی که یک سرمربی جدید جایگزین مارسلو گیاردو نشود، هیچ یک از این بازیکنان را به خدمت نخواهند گرفت، زیرا گویاردو قرار است تیم را ترک کند.

این گزارش می افزاید که محمد صلاح ستاره مصری لیورپول در صدر فهرست قرار دارد، به خصوص که الاتحاد نیز تابستان گذشته پیشنهاد بزرگی را برای او ارائه کرد.

2025019

اما خرید صلاح اکنون به دلیل ترجیح او برای ماندن در لیورپول حتی پس از جدایی یورگن کلوپ پیچیده شده است، همانطور که قبلاً تأیید شده بود.

از این رو مسئولان اتحاد دو نام دیگر برای یکی از آنها در صورت عدم جذب صلاح در نظر گرفته اند: سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام و فدریکو کیزا، وینگر یوونتوس.

2015066

وب سایت “تیم تاک” گزارش داد که جدایی سون از تاتنهام دشوار است، زیرا تاتنهام امیدوار است قرارداد او را با اعتبار تا ژوئن 2025 تمدید کند.

با این حال اگر الاتحاد موفق به جذب صلاح نشود، با سون تماس می گیرد تا نظر او را درباره بازی در لیگ عربستان جویا شود.

این وب سایت اضافه می کند که الاتحاد به کیه زا علاقه مند است و او را گزینه ارزان تری برای باشگاه می دانند.

2004698

کیزا در مورد آینده خود پس از جام ملت های اروپا تصمیم گیری خواهد کرد زیرا او هنوز با تمدید قرارداد با یوونتوس موافقت نکرده و در حال بررسی پیشنهادات دیگر است.

اما تلاش برای جذب کیه زا به معنای رقابت با النصر است چرا که یک منبع از باشگاه النصر به “کووورا” گفت که آنها از کمیته جذب خود نیز خواسته اند تا با وینگر ایتالیایی حاضر در یورو 2024 به خدمت بگیرند.

مجله اخبار فوتبال خارجی