فوتبال ایران در انتظار استعفای ستاره سابق تیم ملی است

نکته جالب اینکه رسول خطیبی می تواند هدایت تیم سونگون را بر عهده بگیرد که احتمالا بودجه خوبی در لیگ خواهد داشت. اما او نمی خواهد این کار را انجام دهد و همانطور که برنامه ریزی کرده بود، می خواهد به عنوان مربی در باشگاه دیگری کار کند.

1839441

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ملی پوش سابق و سرمربی سابق تیم هایی مانند تراکتورسازی، ماشین سازی و آلومینیوم اراک در آستانه فصلی است که می تواند دوران همیشگی اش را زیر و رو کند. خطیب که در تیم زیر نظر خود در سونگون موفقیت های چشمگیری کسب کرده و تیم فوتبالش نیز از دسته دوم به دسته اول صعود کرده است، می تواند این باشگاه را به افراد دیگری بسپارد و آن را در لبه خط قرار دهد. و دوباره در جهت یک تیم.

خطیب که به اندازه کافی استراحت کرده و به اصطلاح باید فعالیت جالب خود را رها کند تا به شغل مورد علاقه خود بازگردد تا باشگاه مس سونگون مدیر جدیدی پیدا کند که کار سختی است زیرا انتظار می رود که مثلا در بخش فوتبال باید درخشش سال گذشته تکرار شود.

با این توصیف نامه استعفای رسول خطیبی از مدیریت مس سونگون نامه مهمی خواهد بود که حداقل تاثیر مستقیمی بر سرنوشت دو باشگاه فعال در رقابت های حرفه ای فوتبال خواهد داشت. رسول در حال تصمیم گیری است و هنوز باید یکی را انتخاب کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

امروز با توجه به جدایی ساکت الهامی از کانون هواداران، تیمی به جمع تیم هایی که به دنبال مربی هستند اضافه شده و ظاهرا مذاکرات طرفین آغاز خواهد شد. البته خطیبی این روزها با یک تیم سرشناس لیگ برتری و یک تیم لیگ برتری دیگر هم مذاکراتی داشت. فصل انتخاب سرمربی است و باید دید همه چیز چگونه رقم خواهد خورد.

ماموریت رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون به پایان رسید.

فوتبال ایران در انتظار استعفای ستاره سابق تیم ملی است


سرویس خبر شماره: 1941002
9 خرداد 1402 ساعت 21:57 |
43.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر