فوتبال بانوان حتی با دستور وزیر خریدار نداشت!

به نظر می رسد نه استقلال و نه پرسپولیس تلاش چندانی برای رقابت در بانوان انجام نداده اند و بر اساس شواهد و قرائن پس از اینکه مشخص شد حضور تیم در بانوان یکی از اولویت های اصلی کنفدراسیون فوتبال آسیا نبوده است. فعالیت در بخش بانوان حداقل تا پایان سال 2022. این دو باشگاه ممنوع الخروج نخواهند شد، حضور در فوتبال بانوان از اولویت های این دو باشگاه خارج است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مصطفی آجارلو در همان روز در جلسه خصوصی سازی این دو باشگاه نام لیلا سادات محمدیان را به عنوان دستیار زن باشگاه استقلال اعلام کرد و عزم خود را برای رعایت این حکم نشان داد اما پس از گمانه زنی های فراوان در ماه های اخیر، گامی برای حضور استقلال در فوتبال بانوان برداشته نشده است.
در مقطعی بحث خرید امتیاز ذوب آهن برای حضور آبی های پایتخت در لیگ برتر بانوان به گوش رسید و پس از آن گمانه زنی ها مبنی بر تاسیس آکادمی فوتبال بانوان این باشگاه در ناصر به گوش رسید. اردوگاه حجازی اما تا امروز خبری از اجرای آن نیست. این اهداف شنیده نشده است.

چند ماه از دستور حمید سجادی در جلسه خصوصی سازی دو باشگاه بزرگ پایتخت مبنی بر تیمداری این دو باشگاه در فوتبال بانوان می گذرد اما هنوز خبری از حضور قرمز آبی های پایتخت در فوتبال بانوان نیست. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که با دستور مستقیم وزیر ورزش قرار بود دو باشگاه بزرگ پایتخت در فوتبال بانوان با هم تیم داشته باشند، فردا قرعه کشی پانزدهمین دوره این رقابت ها انجام می شود و این رقابت ها وجود ندارد. خبر حضور قرمز آبی در این مسابقات.


سرویس خبر شماره: 1844449
28 سپتامبر 1401 @ 4:48 ب.ظ
1.5 هزار |

0نقطه نظر

نه استقلال و نه پرسپولیس

این ماجرا برای دیگر تیم های مطرح پایتخت تفاوت چندانی نداشت و پرسپولیس حتی دستیار زن خود را هم مشخص نکرد.
به گفته منابع آگاه، پرسپولیس علاقه زیادی به داشتن تیم فوتسال بانوان دارد، اما با توجه به برگزاری سوپرلیگ و قرعه کشی لیگ برتر فوتسال بانوان، این بار عملا رسیدن به این اهداف غیرممکن است.

بعد از اینکه مشخص شد عدم فعالیت در فوتبال بانوان منجر به محرومیت AFC نمی شود، این موضوع از اولویت های هر دو باشگاه خارج شد.

    فوتبال بانوان حتی با دستور وزیر خریدار نداشت!