فوتبال جذاب و مهیج / بازیکن مجاز در سوپرجام!

فوتبال جذاب و مهیج / بازیکن مجاز در سوپرجام!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ساپینتو در ابتدای فصل او را نخواست و از این بازیکن خواست تا اردوی تیم را ترک کند تا جا برای کاوه رضایی باز شود اما امیر ارسلان مطهری در مهلت مقرر قراردادش را با استقلال فسخ نکرد و به اردوی تیم بازگشت. . اتفاقی که افتاد آن چیزی نبود که ریکاردو ساپینتو می خواست.

امیر ارسلان مطهری فردا گل می زند؟ آیا او پاس گل می دهد؟ به هر حال به نظر می رسد او گیتار را با خود به کرمان برده تا در صورت پیروزی استقلال، پیروزی گیتار خود را جشن بگیرد.

آخرین بازی ای که امیر ارسلان مطهری با گیتار روی سکوی چمپیونشیپ حاضر شد، چند ماه پیش بود که در جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر حضور داشت.

امیر ارسلان مطهری در 11 هفته گذشته فرصت بازی در استقلال را پیدا نکرد تا اینکه پیمان بابایی مصدوم شد و او در همان ابتدای بازی مقابل هوادار در ترکیب قرار گرفت. این بازیکن در دقایق ابتدایی خط حمله استقلال یک پاس گل به محمد محبی داد و در راداماه خوب جنگید و پرس کرد تا دقایق پایانی سرمربی استقلال به دلیل خستگی مجبور شد آن را پس بگیرد و به سجاد شهباززاده بازی بدهد. به نظر می رسد در بازی سوپرجام امیر ارسلان مطهری از ابتدا در ترکیب استقلال قرار بگیرد به خصوص اینکه پیمان بابایی چند روزی است که مصدوم شده و به طور کامل با کادرفنی تمرین نکرده است. البته طبق اعلام کادر پزشکی استقلال، پیمان بابایی مشکلی برای همراهی تیمش در بازی فردا ندارد.