فوتبال کهکشانی ایران طلسم شده است; جام دوباره از دستشان افتاد!



سپاهان در بازار نقل و انتقالات تابستانی عملکرد فوق العاده ای داشت و سران باشگاه اصفهانی که پس از یک فصل هیجان انگیز به دنبال جلب رضایت خوزه مورائیس بودند، در کنار رضا اسدی، رضا شکاری، عیسی آل کثیر، قرارداد پیام نشان را دائمی کردند. کاوه. رضایی، برایان دابو، احسان پهلوان و هادی محمدی قرارداد می بندند تا ترکیب سپاهان در هر 4 پست نسبت به فصل گذشته تغییر کند و با چهره ای متفاوت در لیگ بیست و دوم حاضر شوند.

پوشان طلایی اصفهانی که فصل گذشته تنها با یک امتیاز اختلاف به قهرمانی لیگ برتر نرسید و به دلیل دیدار زودهنگام با پرسپولیس در جام حذفی، حضورشان در این رقابت ها در مرحله یک هشتم نهایی بسته شد، امیدوار بودند. که در این فصل نه تنها در لیگ برتر و در راه قهرمانی جام حذفی، بلکه برای نشان دادن خود در لیگ قهرمانان آسیا؛ با این حال هدف اصلی طلایی ها شکستن طلسم لیگ برتر بود.

لبه هایی که سربازان جاده قهرمانان را به بیراهه کشاند!

شاگردان خوزه مورایس از ابتدای فصل چیزهای عجیبی در اطراف تیم خود دیده اند. از جریمه های سنگین و بحران کسر امتیاز گرفته تا تغییرات سریالی در مدیریت خوابگاه و اصلاح قرارداد. حواشی ایجاد شده روی تمرکز شیرهای طلایی تاثیر منفی داشت و آنها رفته رفته از کورس قهرمانی دور شدند و به همین دلیل اشتیاق هواداران سپاهان برای کسب مقام قهرمانی در لیگ بیست و سوم بیشتر شد و تساوی شب گذشته مقابل پرسپولیس طلایی شد. شیرها در آستانه از دست دادن عنوان قهرمانی فصل جاری لیگ و قرار گرفتن در لیگ برتر هستند.

طلایی ها پس از پرسپولیس و تساوی با استقلال موفق به کسب 4 عنوان قهرمانی لیگ در تاریخ لیگ برتر شدند و تنها 5 هفته از مسابقات لیگ بیست و دوم باقی مانده است، بنابراین امید سپاهانی ها برای قهرمانی در جام حذفی بسیار زیاد است. مقدار کمی؛ به خصوص که در هفته های اخیر نوسانات زیادی داشته اند و در 6 بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها موفق به کسب 9 امتیاز شده اند!

کسب سهمیه لیگ برتر اوج امید و آرزوی موریس سپاهان است.

به نظر می رسد هواداران سپاهان نهمین فصل متوالی تیمشان را بدون کسب عنوان قهرمانی پذیرفته اند و حالا شاید کسب سهمیه حضور در لیگ برتر آسیا مهمترین هدف آنها در این فصل باشد. با توجه به شرایط حتی کسب مقام سوم لیگ برتر هم نمی تواند سپاهانی ها را راهی لیگ نخبگان کند و در این صورت باید خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2 و تنها راه میانبر برای رسیدن به آرزوی خود در این فصل آماده کنند. کسب عنوان است. قهرمانی در جام حذفی است.

سپاهانی ها که در لیگ برتر فرسنگ از هدف خود فاصله دارند، می توانند با کسب 3 پیروزی متوالی فصل را با عنوان قهرمانی به پایان برسانند، شانس حضور در سوپرجام فوتبال ایران و سهمیه حضور در پلی آف را داشته باشند. لیگ برتر آسیا را در اختیار بگیرید. به نظر می رسد این سرنوشت می تواند بهترین پایان برای ارتش کهکشانی ها باشد که حتی هواداران استقلال و پرسپولیس نیز در پایان فصل 1402-1402 به قهرمانی آن فکر می کردند، اما حاشیه های فراوان و گاه بی توجهی مورایی ها نشان داده است که فقط جذب ستاره برای رسیدن به جام لازم است، این کافی نیست!

بیشتر بخوانید: کسب یک جام دیگر به شایستگی نیاز ندارد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال