فوت بازیکن استقلال شایعه است پرسپولیس نیوز | akhbarfootball

حجت جهرمی مدیر تیم مس کرمان در ارتباط تلفنی با برنامه فوتبال برتر از سرمربی تیم مجله اخبار فوتبال، مدعی شد که سرمربی استقلال در دیدار با نارنجی پوشان، از واژه ای توهین آمیزی استفاده کرده است. دیدارهای استقلال نفت مسجد سلیمان سه شنبه 18 بهمن ماه و پرسپولیس صنعت نفت آبادان چهارشنبه (19 بهمن ماه) از شبکه سه سیما زنده پخش می شوند. همچنین از رقابت های سری آ ایتالیا و جام باشگاه های جهان، دو دیدار امشب از تلویزیون روی آنتن می روند. باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای به اتفاقات دیدار هفته هجدهم برابر مس کرمان و اخراج سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

رئیس سازمان خصوصی سازی از افزایش نجومی قرارداد چند بازیکن استقلال خبر داد. دستیار ساپینتو در تیم استقلال یکی از مصدومان جدید این تیم به شمار می رود. دیدار امروز فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان نقش تعیین کننده ای در رتبه بندی جدول لیگ برتر خواهد داشت. کمیته استیناف هیات فوتبال استان تهران حکم پیرامون شکایت از تیم نونهالان استقلال را صادر کرد.

  • طرفداری اولین رسانه مستقل و شبکه اجتماعی ورزشی فارسی زبان است.
  • با این حال حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بدترین خبر ممکن برای کادر مدیریتی آجورلو بود.
  • نفت مسجدسلیمان در دو بازی اخیر بدون شکست بوده و حالا فرصت این را دارد باتوجه به تقابل صنعت نفت با پرسپولیس، از این بازی بهره ببرد و فاصله خود با قعر جدول را بیشتر کند‌.
  • تست کرونای بازیکن تیم پرسپولیس تهران مثبت اعلام شده است.
  • در زمستان سال 1328 خسروانی امتیاز باشگاه را در اختیار گرفت و از آنجایی که باشگاه در چندین رشته ورزشی دیگر فعال بود ، نام آن را به باشگاه ورزشی تاج تغییر داد.
  • گل عادل فردوسی‌پور در بازی دوشنبه شب با رفقایش توانست بازتابی جهانی پیدا کند.

مدافع تیم فوتبال استقلال بعد از سوت پایان بازی به شدت عصبانی بود و با فریادهای بلند به نیمکت نشینان خودی اعتراض می کرد. وضعیت سه بازیکن مصدوم استقلال برابر دیدار برابر نفت مسجد سلیمان مشخص شد. مربی تیم فوتبال استقلال از «عزیزبک آمانوف» هافبک ازبکستانی اظهار بی اطلاعی کرد.

اسامی ناظرین ویژه هفته نوزدهم لیگ برتر اعلام شد

هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری چهار دیدار استارت می خورد که در یکی از مهم ترین بازی ها، استقلال، تیم رده سوم جدول رده بندی، در خانه پذیرای تیم قعرنشین جدول یعنی نفت مسجدسلیمان است. سال بعد استقلال یک بار دیگر حضور در فینال جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کرد که در گام آخر در ضربات پنالتی مغلوب تیم الهلال عربستان سعودی شد و از دست‌یابی به سومین قهرمانی قاره‌ای بازماند. این تیم پس از قهرمانی آسیا روند رو به سقوط را آغاز کرد و با قانون فدراسیون فوتبال در دوران ناصر نوآموز، به دسته سوم سقوط کرد.

http://3dmark.ir

زمستان همان سال یکی از بزرگترین رویدادهای فوتبال ایران با ادغام دو باشگاه شهاب و نادر و به رهبری علی دانایی فرد رخ داد، باشگاه فوتبال کلوپ دوچرخه سواران متولد شد. برای دیدن پیشینه بازیکنان استقلال در تیم ملی فوتبال ایران باشگاه استقلال و تیم ملی ایران را ببینید. باشگاه استقلال در پایان لیگ برتر ایران ۰۱–۱۴۰۰ بدون هیچ شکستی، قهرمان شد و به اولین باشگاه ایرانی تبدیل شد که به این رکورد دست پیدا کرده‌است. نشان‌واره باشگاه به مدت ۲۸ سال ثابت و بدون تغییر بود تا اینکه بعد از انقلاب ۱۳۵۷ و تغییر اجباری نام تیم، نشان‌واره باشگاه نیز دستخوش تغییرات شد. با گذشت بیش از 3 هفته از از اتمام لیگ برتر، باشگاه استقلال هنوز حضوری در نقل و انتقالات نداشته و این باعث نگرانی هواداران است.

فشار هزینه مسکن همچنان بر دوش دهک‌های پایین