فودن بعد از جراحی: به زودی برمی گردم

فودن آخرین بازی خود را قبل از انجام عمل جراحی آپاندیسیت به عنوان بازیکن تعویضی در برد 2-1 انگلیس مقابل ایتالیا انجام داد. مهاجم 22 ساله انگلیس در دقایق پایانی آن مسابقه به دلیل اخراج لوک شاو از زمین خارج شد که منجر به تغییرات غیرمنتظره تاکتیکی شد.

او چند ساعت پس از عمل با انتشار عکسی در اینستاگرام اعلام کرد که حالش خوب است. بازیکن ملی پوش سیتی در کنار تصویری از خود روی تخت بیمارستان نوشت: “از شما برای همه پیام ها متشکرم. “الان نسبت به قبل خیلی بهتر هستم و به زودی برمی گردم.”

ستاره خط حمله سیتی به دلیل این عمل جراحی فوری نه تنها دیدار مقابل اوکراین را از دست داد، بلکه نمی تواند تیم باشگاهی خود منچسترسیتی را در بازی حساس 12 آوریل مقابل لیورپول همراهی کند.

فیل فودن، ستاره باشگاه سیتی پس از جراحی موفقیت آمیز آپاندیسیت اعلام کرد که حالش خوب است.

فودن بعد از جراحی: به زودی برمی گردم

او پس از مرخصی از بیمارستان به تمرینات سیتی باز می گردد تا دوره توانبخشی را پشت سر بگذارد و دوباره آماده پیوستن به این تیم شود. پپ گواردیولا علاوه بر رویارویی با لیورپول در هفته‌های آینده، باید تیمش را در دیگر بازی‌های سخت مقابل لسترسیتی و بایرن به زمین بفرستد و بازگشت زودهنگام فودن در این شرایط بسیار مهم خواهد بود.

1836027



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1897744
آوریل 07, 1402 در 4:35 ب.ظ
نمایش 3K |

1نقطه نظر

فیل فودن در برد 2-0 انگلیس مقابل اوکراین در بازی روز یکشنبه مقدماتی یورو 2024 حضور نداشت زیرا در لندن تحت عمل جراحی آپاندیسیت قرار گرفت.