فوری؛ اسامی نامزدهای ریاست فدراسیون مشخص شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که همه در مقابل فدراسیون فوتبال ایران منتظر اعلام اسامی واجدین شرایط شرکت در انتخابات بودند، لحظاتی پیش این خبر در اختیار اهالی فوتبال قرار گرفت. توسط سایت این سازمان، بنابراین همانطور که انتظار می رفت مهدی تاج میرشاد مجدی و عزیزاله محمدی سه نامزدی هستند که برای ورود به کارزار انتخاباتی تایید شده اند.

نکته حائز اهمیت این است که اسامی اعلام شده از سوی فدراسیون منوط به تایید کمیته بدوی و تصمیمات کمیته استیناف است و تایید چهار نهاد مربوطه همچنان باقی مانده است که ممکن است منجر به تغییراتی در انتخابات شود.

در بیانیه فدراسیون فوتبال آمده است که شرکت کنندگان در انتخابات «تا زمان و در زمان برگزاری انتخابات باید از هرگونه اظهارنظر تنش آفرین در هنگام مصاحبه یا مناظره احتمالی علیه هر شخص حقیقی یا حقوقی خودداری کنند».

همچنین اسامی افرادی که قصد دارند به عنوان نماینده باشگاه وارد هیات مدیره شوند نیز اعلام شده است. الهام بصیری نیا مدیرعامل تیم بانوان شهرداری سیرجان، حسین پرویزی، اسماعیل حیدرپور و محمد رجاییان دیگر اعضای این دوره از انتخابات خواهند بود.

بدین ترتیب امیررضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی که موفق به تکمیل مراحل ثبت نام خود نشدند حق شرکت در انتخابات را ندارند و تصمیم کمیته بدوی نسبت به آنها تغییری نکرده است. این در حالی است که در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر رسیدن آنها به مرحله نهایی انتخابات به گوش می رسد و این سه امیدوار بودند با طرح شکایت در کمیسیون تجدید نظر مسیر حضور در انتخابات را طی کنند.

انتخابات فدراسیون فوتبال برای انتخاب جانشین شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس معزول فدراسیون فوتبال و سایر سمت‌های هیئت‌مدیره هشتم شهریورماه برگزار می‌شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رای کمیته یکم درباره نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال در کمیته استیناف نیز تایید شد.


سرویس خبر شماره: 1837479
19 اوت 1401 در 00:09
9.6 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

تایید صلاحیت تاج، میرشاد و عزیزمحمدی.