فوری؛ تست کرونای طارمی و جهانبخش مثبت بود

در حالی که اهالی فوتبال در ایران امید زیادی داشتند که با برد یا تساوی مقابل کره جنوبی و صدرنشینی در گروه پس از پیروزی نهایی مقابل لبنان، تیم ملی شانس راهیابی به قرعه کشی جام جهانی قطر را داشته باشد، موجی از محرومیت و محرومیت. کرونا بازیکنان تیم ملی را درگیر برنامه های کادر فنی مقابل این حریف قدرتمند کرد.
باید دید پس از مثبت شدن تست کرونای سامان قدوس و سپس طارمی و جهانبخش و محرومیت صادق محرمی و سعید عزت اللهی، کادر فنی برای پرکردن جای خالی این افراد در سئول چه اقداماتی انجام خواهد داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ویروس کرونا باعث مرگ تیم ملی مقابل کره جنوبی شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از اعلام اولیه ترکیب پورتو مقابل بوآویستا، فوتبالدوستان ایرانی در آغاز سال جدید منتظر دیدن بازی طارمی بودند.آقا در صفحه توئیتر پورتو از تغییر فهرست و حضور فابیو ویرا به جای طارمی خبر داد. دلیل این امر اما فوتبال ایران را شوکه کرد! مهدی طارمی به دلیل مثبت بودن تست کرونا اجازه همراهی با پورتو را نداشت به همین دلیل در پی حضورش مقابل کره جنوبی!

علیرضا جهانبخش با وجود اینکه امروز روی نیمکت فاینورد نشسته اما طبق گزارشات موثق به کووید 19 مبتلا شده است و کاپیتان تیم ملی بازی مقابل کره را از دست خواهد داد.


سرویس خبر شماره: 1816233 |
01 فروردين 1401 ساعت 00:43 |
53020 |

9نظرات

اتفاق بی سابقه و تکان دهنده برای تیم ملی