فوری؛ سیاوش یزدانی از وظیفه آزاد شد

باید منتظر ماند و دید یزدانی که از خدمت سربازی معاف شده چه سرنوشتی پیدا می کند و در لیگ بیست و دوم چه تیمی را بر تن خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سیاوش چند روز پیش به تمرین ملوان رفته بود اما در نهایت مازیار زارع سرمربی انزلیچی نامه ای به باشگاه داد که به او نیازی ندارند و به همین دلیل وضعیت او نامشخص بود. با درخواست کفالت پدرش توانست از معافیت وی بهره مند شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یزدانی که با شروع نیم فصل لیگ برتر به خدمت سربازی فراخوانده شده بود و به اجبار از استقلال جدا شد، سرانجام پس از چندین ماه دوندگی و تلاش آزاد شد.

سیاوش یزدانی در نهایت موفق شد از خدمت سربازی معاف شود.

با توجه به این اتفاقات، سیاوش یزدانی که نیم فصل از قراردادش با استقلال باقی مانده، بازیکن این تیم محسوب می شود و باید برای تعیین تکلیف خود به سراغ سران باشگاه برود. مگر اینکه بخواهند بازیکنی را از لیست خود حذف کنند.

این بازیکن پیشکسوت اما در تمام این روزها تلاش می کرد تا از خدمت سربازی معاف شود و حالا بالاخره توانسته تاییدیه معافیت خود را از سازمان نظام وظیفه بگیرد.


سرویس خبر شماره: 1838247
23 اوت 1401 در 1:01 ب.ظ
3.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

بازگشت به خودمختاری یا کسب رضایت؟

این مدافع پس از جدایی از استقلال راهی ملوان شد اما چند روزی در تمرینات این تیم شرکت نکرد و حتی یک دقیقه هم در لیگ یک برای این تیم بازی نکرد. یزدانی در چند ماه گذشته با هیچ تیمی تمرین نکرد و در ترکیب حضور نداشت و تنها در مراسم پادگان انزلی شرکت می کرد تا روزهای خدمتی خود را سپری کند.