فوری: حیدر بهاروند از سازمان لیگ حذف شد

یکی از قدیمی ترین مسئولان فدراسیون فوتبال با حکم رئیس این فدراسیون برکنار شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بهاروند که در چند دوره مختلف مسئولیت برگزاری لیگ را برعهده داشت و یکی از قدیمی ترین لیدرهای تیم فوتبال به شمار می رفت، چند روز مانده به انتخابات فدراسیون فوتبال، جایگاه خود را در آنجا از دست داد. در اینترنت ثبت نام کرده بود اما کمی بعد امضای خود را پس گرفت و از مسابقه انصراف داد.
وی امروز نیز در هیچ یک از لیست های اعلام شده از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری حضور نداشت تا در حالی که پیش از این در راس فدراسیون فوتبال قرار داشت، با خطر حذف از بدنه لیدر ملی فوتبال مواجه شود. جانشین او رضا کیشوری است که توسط خود بهاروند به عنوان دبیر تشکیلاتی لیگ انتخاب شد.
موضوع جدایی بهاروند یکی از مهمترین تصمیمات میرشاد مجدی در دوران حضورش در اتحادیه فوتبال انگلیس است. تصمیمی که حتی مهمتر از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی خواهد بود.
مجدی که خود حوالی ظهر امروز اعلام کرده بود که در انتخابات ریاست فدراسیون شرکت نمی کند، با بازگشت ناگهانی و ثبت نام خود، در حالی خود را برای رقابت انتخاباتی با مهدی تاج آماده می کند که این دو رابطه نزدیکی با یکدیگر داشتند.
برکناری بهاروند شایعه ای بود که چند روزی بود درباره آن صحبت می شد اما امروز در شرایطی شکل گرفت که طبق معمول هر انتخاباتی صحبت از صندوق حیدر بهاروند شد. وی به عنوان عضوی از نواب شهاب عزیزی خادم از رای هیات مدیره محروم شد، امشب به طور کامل جایگاه خود را در فدراسیون فوتبال از دست داد تا بحث های بیشتری در این خصوص باز شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1833124
20 تیر 1401 @ 22:27 |
15 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

حکم میرشاد مجدی علیه رضا کیشوری