فوری: دستور دادستان کل کشور برای حل و فصل پرونده استقلال

با هدایت مصطفی آجورلو، سهام آبی‌ها با بلاتکلیفی مواجه شده است. این در حالی است که نهاد خصوصی سازی به ریاست حسین قربان زاده یکی از نهادهای شاکی از عملکرد آجورلو و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال بود. قربان زاده در چند مصاحبه گفته بود که مدیران استقلال به صورت غیرقانونی از سهام خریداران برداشت کرده اند.

این در حالی است که در نامه ای به “مجله اخبار فوتبال” مشخص می شود که دادستان کل کشور در خطاب به این نامه به دادستان کل و انقلاب تهران بر حل سریع ماجرای استقلال تاکید کرده است. پرونده ای که به مسائل مالی در دوران مدیریت سابق آبی ها برمی گردد.

1836113

اکنون و در شرایطی که آبی ها فعالانه به دنبال حل پرونده استراماچونی هستند، بحث بررسی مشکلات مالی این باشگاه نیز مطرح شده است. قربان زاده پیشتر گفته بود: پس از بررسی جامع عملکرد مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه استقلال، این افراد به اتهام کتمان رویدادهای مالی و عدم ارائه اطلاعات کامل و کامل طبق بندهای 72 و 75 قانون اساسی به مراجع قضایی معرفی شدند. ماده 44 قانون اجرای سیاست.

در متن این نامه که پاسخی به نامه معاون محترم وزیر و رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص وضعیت مالی و دارایی های باشگاه استقلال می باشد، آمده است: نامه شماره 25358 مورخ 22/12/1401 احضاریه دادستان محترم کل کشور را دریافت و دستور داد: «دفتر آیینه به دادستان محترم تهران ارسال و با استناد به شعبه مربوطه رسیدگی دقیق و سریع انجام شود و از حقوق بیت المال جلوگیری شود و گزارش روند رسیدگی ارائه شود. دستیار ناظر نیز باید به وظیفه قانونی خود عمل کند.»لذا پرونده منحصراً به مراجع قضائی لازم ارسال خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1897786
آوریل 07, 1402 در 10:05 ب.ظ
73.6 هزار |

14نقطه نظر

به منظور جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال

در این بین آبی ها نیز با ناکامی های متعددی مواجه شده اند. یکی از این موارد به اختلاف مصطفی آجورلو و حسین قربان زاده برمی گردد که گفته می شد رئیس خصوصی سازی مدیرعامل وقت و اعضای هیئت مدیره را به دلیل کتمان وقایع مالی به دادگاه کشانده است.

1836127

البته مصطفی آجورلو نیز در مصاحبه ای که پس از این اظهارات انجام داد، تمامی اتهامات وارده را رد کرد و مدعی شد از رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص موارد مطرح شده شکایت خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال زمان زیادی برای پرداخت مطالبات استراماچونی و دوری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و همچنین حذف از لیگ قهرمانان آسیا ندارد. در این مدت سران باشگاه تلاش های زیادی برای حل این پرونده و جلوگیری از عواقب این مشکل انجام دادند اما هیچ کدام موفق نشدند.

دادستان کل کشور با ارسال نامه ای به دادستان تهران دستور رسیدگی سریع به پرونده استقلال را صادر کرد.

فوری: دستور دادستان کل کشور برای حل و فصل پرونده استقلال