فوری: زلزله در بایرن مونیخ – ناگلزمن در آستانه اخراج

توماس توخل نامزد اصلی جانشینی ناگلزمن است. مجله بیلد بعداً در گزارشی مدعی شد که آنها نیز اخباری در مورد جدایی احتمالی یولیان ناگلزمن شنیده اند، اما آنها نمی توانند این خبر را به طور انحصاری تایید کنند. بیلد همچنین اعتراف کرد که تلاش ها برای برقراری ارتباط با مدیران بایرن مونیخ و خود ناگلزمن تا آن مرحله شکست خورده است.

یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان بایرن مونیخ در آستانه اخراج از این باشگاه است.

فوری: زلزله در بایرن مونیخ - ناگلزمن در آستانه اخراج

این در حالی است که بایرن مونیخ به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و در این مرحله باید با سرحال و آماده به مصاف منچسترسیتی برود. اما در بوندسلیگا، برخلاف سال‌های اخیر، آنها مقام اول را به دورتموند واگذار کرده‌اند و خطر از دست دادن شانس قهرمانی را پس از یک دهه از دست داده‌اند. تنش با چند بازیکن باتجربه از جمله مانوئل نویر و توماس مولر و البته فراز و نشیب های دو سال گذشته می تواند دلایل اخراج احتمالی ناگلزمن باشد.


سرویس خبر شماره: 1897208
آوریل 04, 1402 در 00:12
7.3K |

2نقطه نظر

ادعای جنجالی فابریزیو رومانو:

توماس توخل، سرمربی موفق سابق چلسی که می بیند تیم های زیادی او را می خواهند، به عنوان جدی ترین گزینه برای جانشینی ناگلزمن ظاهر شده و می تواند تا پایان فصل هدایت بایرن مونیخ را بر عهده بگیرد. او در نیم فصل جانشین فرانک لمپارد در چلسی شد و موفق شد در پایان همان فصل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

1834882



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فابریزیو رومانو، روزنامه نگار مشهور ایتالیایی ساعتی پیش در انتظار خبرهای عجیب مدعی شد سران باشگاه بایرن مونیخ به طور جدی در حال بررسی اخراج یولیان ناگلزمن در روزهای آینده هستند. این تصمیم به طور جدی در هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ مورد بحث قرار گرفته و ممکن است این باشگاه به زودی این سرمربی جوان را اخراج کند.