فوری: ستاره سوم پرسپولیس امضا کرد


کد اطلاعات: 2051448
7 جولای 1403 ساعت 23:11 |
51.2K |

83نقطه نظر

یک سال دیگر با سروش

هافبک تکنیکی پرسپولیس قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

فوری: ستاره سوم پرسپولیس امضا کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه پرسپولیس در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود و پس از تمدید قرارداد با مرتضی پورعلیگنجی و وحید امیری، برای ادامه همکاری با سروش رفیعی به توافق نهایی رسید.

سروش رفیعی که یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس در دو فصل اخیر بوده و نقش مهمی در قهرمانی های شیرهای سرخ ایفا کرده است، با مدیرعامل این باشگاه به توافق رسید تا پیراهن تیم محبوبش را بر تن کند. یک سال دیگر

این هافبک باتجربه که فصل گذشته 27 بازی برای پرسپولیس انجام داد و در تکرار قهرمانی لیگ برتر یکی از ارکان اصلی قرمزپوشان بود، به ماجراجویی خود در این تیم ادامه می دهد و امیدوار است دوباره با قرمزها قهرمان جام حذفی شود. مثل دو سال گذشته

سروش رفیعی این روزها در سفرهای خارج از کشور و در تعطیلات به سر می برد اما ردیابی خبرنگار ما نشان می دهد که شماره هفت قرمزها قبل از سفر با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده و قراردادش را تمدید کردند و پس از بازگشت، باشگاه رسما این موضوع را اعلام کرد. .

2029435

هافبک تکنیکی پرسپولیس در فصل گذشته لیگ برتر که موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. او سه پاس گل داد و نقشی کلیدی در طراحی حملات قرمزپوشان و ایجاد موقعیت‌های ضربه آزاد داشت که می‌خواهد فصل آینده بهتر به نمایش بگذارد.

سروش رفیعی در دور برگشت لیگ شانزدهم نیز تجربه بازی برای پرسپولیس را داشت و نیم فصل دوم لیگ هجدهم نیز توانست در دو فصل اخیر قهرمان شود و همان افتخارات را تکرار کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی