فوری: طوفان شبانه زنوزی در ستاد تراکتورسازی!


سرویس خبر شماره: 2051568
8 جولای 1403 ساعت 22:59 |
54.2K امتیاز خبر|

39نقطه نظر

فعالیت باشگاه از سر گرفته می شود

دقایقی پیش دیدار مهم محمدرضا زنوزی در باشگاه تراکتورسازی به پایان رسید.

فوری: طوفان شبانه زنوزی در ستاد تراکتورسازی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا زنوزی که به تازگی به تبریز بازگشته، عصر امروز در ساختمان باشگاه تبریز با جمعی از هواداران تراکتورسازی که برای دیدار با وی برنامه ریزی کرده بودند دیدار کرد.

تراکتورسازی که تصمیم به واگذاری باشگاه تراکتورسازی گرفته بود، در پی این مطالبات با برگزاری این جلسه موافقت کرد و در این بین خبرنگاران نیز با بوییدن از جلسه به سرعت خود را به محل باشگاه رساندند.

این دیدار حوالی ساعت 20 آغاز شد و ابتدا هواداران تراکتورسازی صحبت های خود را با وی در میان گذاشتند، سپس زنوزی گفتگوی خود را آغاز کرد و در حالی که همه منتظر تصمیم جدید او بودند، درباره جو ورزشگاه یادگار و امام صحبت کرد. جو مجازی شکایت کرد

2010663

زنوزی در عین حال اعلام کرد که شایعه درخواست برخی از هواداران برای محرومیت الرودی کذب است و وی برای هیچ گونه مجوز مالیاتی اقدام نکرده است.

زنوزی در پایان سخنان خود از برگزاری نشست مهمی با مسئولان تبریز برای در میان گذاشتن مذاکرات خود با مسئولان شهری و استانی خبر داد.

خبرنگار ما مطلع شد که احتمالا این دیدار فردا یا پس فردا برگزار می شود.

نکته مهم این است که زنوزی اعلام کرد فعالیت باشگاه تا زمان مشخص شدن ماموریت از سر گرفته می شود و این یعنی ورود تراکتور به بازار نقل و انتقالات.

زنوزی در نهایت اعلام کرد که ایران را ترک می کند و برای چند روز کاری از ایران می رود.

این دیدار در ساعت 22 به پایان رسید و همانطور که در فیلم ها مشاهده می شود، هواداران حاضر با مالک باشگاه سلفی گرفتند.

مجله اخبار فوتبال داخلی