فوری: قرارداد محمد محبی با استقلال بسته شد


سرویس خبر شماره: 1837513
19 مرداد 1401 ساعت 11:47 |
11.8K |

16نقطه نظر

قرارداد پرتغالی آبی ها عصر امروز اعلام می شود

وینگر سابق سپاهان مراحل پایانی قراردادش با استقلال را نهایی کرد.

باشگاه استقلال در پروسه ای زمان بر سرانجام موفق شد برای این انتقال به توافق نهایی برسد و سانتا کلارای پرتغال از این انتقال خوشحال شد.

محبی که چند روزی است در تهران به سر می برد، منتظر تکلیف واریز مبلغ رضایت نامه خود از باشگاه استقلال به حساب سانتا کلارا بود و سرانجام امروز در فاصله 48 ساعت مانده به شروع فصل جدید این موضوع نهایی شد. رسما از خرید جدید خود رونمایی کردند تا با توپ پر وارد رقابت شوند و این بار با ساپینتو به دنبال دفاع از عنوان خود باشند.

محبی که فصل گذشته در ماجرای انتقال شهریار مقانلو از سانتا کلارای پرتغال به سپاهان راهی آن تیم پوشان طلایی اصفهان شده بود، در این فصل بار دیگر به ایران بازمی گردد و با آبی پوشان ادامه می دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که مدتی بود شایعه تمایل سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و سپاهان برای حذف محمد محبی از پرتغال به گوش می رسید، سرانجام آبی پوشان موفق شدند محمد محبی را بدرقه کنند.

محمد محبی در اولین تجربه گلزنی خود با ملی پوش مقابل کامبوج. انگیزه بزرگ او برای بازگشت به ایران رقابت دوباره برای حضور در جمع قهرمانان کشور است. او یکی از بهترین خریدهای این فصل فوتبال ایران است.



مجله اخبار فوتبال داخلی