فوری: مهاجم سرشناس در راه پرسپولیس!

تامیروف که در دوران حضورش در این تیم یک گل به ثمر رساند به احتمال زیاد با پیشنهاد دو تیم لیگ برتری به کار خود در فوتبال ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شیرزد تمیرف که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به پرسپولیس پیوست، با موافقت یحیی گل محمدی به زودی مقصد جدیدی را انتخاب خواهد کرد.

با جدایی قریب الوقوع تامیروف، پرسپولیس احتمالا مهاجم خارجی جدیدی جذب خواهد کرد. در شرایطی که قرمزها به دنبال جذب کریم انصاری فرد بودند، این انتقال نهایی نشد و کاپیتان تیم ملی اعلام کرد قصد بازگشت به لیگ برتر ایران را ندارد. به همین منظور این تیم با صلاحدید کادر فنی و یحیی گل محمدی سایر گزینه ها را زیر نظر خواهد داشت تا به زودی مذاکرات با آنها باز شود و با توجه به شروع فصل در اسرع وقت به جمع تیم اضافه شوند. .

با توجه به اعلام رضایت یحیی گل محمدی برای جدایی شیرزد تمیرف، طبق نظر سرمربی این تیم به زودی مذاکره با گزینه دیگری در دستور کار قرار خواهد گرفت.


سرویس خبر شماره: 1838617
25 اوت 1401 @ 3:55 بعد از ظهر
81.4K امتیاز خبر|

43نقطه نظر

خداحافظ شیرزد تامیروف

در صورت نهایی شدن مذاکره برای پایان همکاری شیرزد تمیرف، طبق گفته یحیی گل محمدی، سران باشگاه با گزینه منتخب وارد مذاکره نهایی خواهند شد و مقدمات حضور وی در ایران را فراهم می کنند. با توجه به اینکه پیش از این نیز مذاکراتی با این گزینه انجام شده بود، بعید است این انتقال طولانی شود و باید منتظر حضور دومین خارجی در خط حمله این تیم بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی