فوری: واریا غفوری از فوتبال خداحافظی کرد

لازم به ذکر است که واریا این تصمیم را در سالگرد جشن قهرمانی بدون شکست استقلال که در فصل گذشته رقم خورد، گرفت. غفوری چند روز پیش برای دریافت دیپلم آسیا B در دوره های مربیگری شرکت کرد تا رسما وارد حرفه جدیدی در کارنامه ورزشی خود شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

خوشحالم که در جمع هواداران عاشق فوتبال استقلال و هواداران محترم تیم رقیب پرسپولیس که تمام سرمایه این ورزش هستند و به فوتبال و فوتبالیست ها اعتبار بخشیده اند، حضور پیدا کرده و خداحافظی می کنم. دنیای فوتبال حرفه ای به عنوان یک بازیکن حرفه ای.

1881581

وریا غفوری با انتشار مطلبی اعلام کرد با حضور در دربی پایتخت از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

فوری: واریا غفوری از فوتبال خداحافظی کرد

واریا که محبوبیت زیادی در بین هواداران استقلال دارد، تصمیم گرفته تا در دربی حساس فردا به عنوان بازیکن از میادین فوتبال خداحافظی کند.

1881580


سرویس خبر شماره: 1941006
Jun 09, 1402 @ 22:25
17.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با حضور در دربی پایتخت

سلام مردم عزیز
در شرایط فعلی قصد رفتن به استادیوم فوتبال را نداشتم اما تصمیم گرفتم از فرصت دربی بزرگ برای خداحافظی از فوتبال و هواداران عزیز تیم محبوبم استقلال استفاده کنم و فردا به ورزشگاه بروم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کاپیتان سابق استقلال کفش های خود را آویخت. وریا غفوری که زمستان سال گذشته پس از جدایی از فولاد نیم فصل دوم را خارج از زمین فوتبال سپری کرد، سال گذشته در مراسم سالگرد قهرمانی استقلال پستی منتشر کرد و اعلام کرد که برای همیشه فوتبال را کنار گذاشته است.

غفوری با انتشار مطلبی نوشت:

او با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی 1394-1394 با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست و 4 فصل دیگر برای آبی های پایتخت بازی کرد و در نهایت تابستان گذشته از این تیم جدا شد و به فولاد پیوست.