فولاد با فصول قبل فرق دارد

سرمربی مس کرمان معتقد است که تیمش از وقفه های قهرمانی آسیب می بیند.

فولاد با فصول قبل فرق دارد


سرویس خبر شماره: 1845874
08 مهر 1401 ساعت 19:49 |
173

0نقطه نظر

محمودنیا: از تعطیلی مسابقات قهرمانی آسیب دیدیم

وی با بیان اینکه شاگردان فرزاد حسینخانی روز سختی را پیش رو دارند، گفت: پس از سه هفته تعطیلی لیگ، تمرینات خوبی را انجام دادیم و فرصت خوبی برای آماده سازی بازیکنان برای دیدار با فولاد داشتیم. بازیکنان ما تمرینات خود را انجام داده اند و آماده اند تا بازی بسیار خوبی مقابل فولاد در فاز دفاع و حمله انجام دهند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمود محمودی نیا در نشست خبری پیش از دیدار مس کرمان مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: با تحلیلی که از دیدارهای قبلی فولاد داشته ایم، می دانیم که بازی سختی داریم. فولاد تیم خوبی است و کیفیت بازیکنان این تیم بسیار بالاست. حریف با بازیکنان بسیار خوبی قرارداد بسته است و نسبت به فصل های قبل متفاوت بازی می کند.

سرمربی مس کرمان در مورد تعطیلات لیگ گفت: تیم ها برای ورود به لیگ برتر در پیش فصل آماده می شوند و این تعطیلی گریبان همه تیم ها را می گیرد. مطمئناً رنج خواهند برد. تعطیلی سه هفته ای تیم ها بعد از شش یا هفت هفته به آنها آسیب می رساند. با این حال شرایط همه تیم ها یکسان است و فکر می کنم فصل متفاوت و منحصر به فردی داریم. بعد از چهار یا پنج بازی، یک وقفه طولانی برای جام جهانی خواهیم داشت. با این حال، همه باید برای این فصل متفاوت آماده شوند.

محمودی نیا درباره غیبت مس کرمان برای دیدار با فولاد گفت: این دیدار برای ما مهم بود اما مصدوم و معلول داریم. سایر بازیکنان ما جوان هستند و خوب تمرین کرده اند. آنها از ابتدا در شرایط خوبی بودند و آماده کمک به تیم هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی