فولاد لیگ 22; اژدها وارد می شود!

پس از ظهور استعداد درخشانی چون صالح حردانی، بازیکنان زیر 23 و زیر 21 سال آکادمی و تیم امید به جمع شاگردان نیکونام پیوستند تا فرصت بازی در تیم فولاد را در کنار بازیکن مطرح زیر 23 سال آن تیم پیدا کنند:

* در حال حاضر، 2 جای خالی در فهرست بزرگسالان فوالد وجود دارد:
1- شهاب گردان، 2- کریستوفر کنت، 3- مهدی شیری، 4- موسی کولیبالی، 5- ایوب ولی، 6- واریا غفوری، 7-عارف آغاسی، 8- وحید حیدریه، 9- سعید آقایی، 10- حمید بوحمدان 11. – آیاندا پاتوسی، 12- احمد عبدالزاده، 13- محمد آبشک، 14- ساسان انصاری، 15- اشکان دژاگه، 16- احسان پهلوان، 17- علی قربانی، 18- مجید علیاری.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا تابستان شلوغی را پشت سر گذاشته است. فولادی ها پس از دو سال تحمل سختی های پنجره بسته نقل و انتقالات، تابستان امسال با جذب بازیکنان جدید و زیر نظر گرفتن خریدهای رقبا، زخم های خود را لیسیدند.

.* لیست بازیکنان زیر 25 سال فولاد همچنان 2 جای خالی دارد که البته دیگر نمی توان آنها را پر کرد:
1- مجتبی نجاریان، 2- سینا شاه عباسی.


سرویس خبر شماره: 1837778
20 اوت 1401 @ 9:50 بعد از ظهر
22 هزار |

4نقطه نظر

بررسی تیم رقیب جواد نکونام

حالا فولاد با ترکیبی قدرتمند و ترکیبی فریبنده وارد میدان رقابت خواهد شد. با جدایی خلعتبری، عدم بازگشت رضاوند و حذف نام فرشید اسماعیلی از لیست، فولاد 2 همچنان جای خالی برای خرید بازیکن جدید دارد و باید دید به فکر تقویت جایگاه خود هستند یا خیر. تیم با جذب خارجی. بازیکنان یا این لیست از طریق نقل و انتقالات. آنها زمستان را پر خواهند کرد.

طبق قوانین، هر تیم لیگ برتری می تواند در فهرست 33 نفره خود از 20 بازیکن بزرگسال، 4 بازیکن زیر 25 سال و 9 بازیکن زیر 23 سال استفاده کند.

اکنون فولاد به عنوان تیمی رقابتی با ساختاری مبتنی بر ایده های مربی جوان جاه طلب خود وارد گود شده و دیگر فقط برای کسب سهمیه نمی جنگد و این فولاد با ستاره های مطرح و تیمی جذاب یکی از مدعیان جدی عنوان قهرمانی برتر است

بازگشت اشکان دژاگه و علی قربانی به فوتبال ایران با پوشیدن لباس های فولادی همراه بوده و البته باید به فرشید اسماعیلی هم اشاره کرد که به دلیل بدشانسی و پارگی رباط صلیبی نیم فصل را از دست داد. مجید علیاری و محمدرضا غبیشاوی از دیگر خریدهای خوب نکونام در تابستان داغ 1401 بودند.

خریدهای تابستانی تیم نکونام به قدری جذاب و معروف است که برای دیدن مدل فولاد 1401 نمی توان صبور بود، از احسان پهلوان گرفته تا واریا غفوری، کریستوفر کنت و سعید آقایی همگی از دو تیم رقیب فولاد برای کسب عنوان قهرمانی خریداری شده اند.

فولاد خوزستان با جذب بازیکنان مورد نیاز از نکونام و حفظ ستون اصلی، یکی از مدعیان قدرتمند قهرمانی در فصل آینده خواهد بود.

لیست کامل تیم نکونام برای شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران را مشاهده می کنید. فولاد از پنجره بسته نقل و انتقالات خلاص شد و همه چیز برای یک تیم مستحکم و مدعی در رده بیست و دوم قهرمانی مهیا است. نماینده فوتبال ایران در آسیا در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف الفیصلی عربستان برود و این برنامه باعث تقویت تیم نکو شده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* لیست زیر 23 ساله:
1- علی غلام زاده، 2- علیرضا باویه، 3- محمدرضا غبیشاوی، 4- علیرضا کوشکی.

* لیست زیر 21 ساله:
5- محمد امین حزباوی، 6- علیرضا باویه، 7- علیرضا نازی، 8- سیدرضا موسویان، 9- علی بهرامی.