فکری: اتلاف وقت ما را آزار می دهد

سرمربی سایپا در خصوص عملکرد خوب برخی از بازیکنان تیمش گفت: با گذشت زمان همه بچه ها به شرایط خوب خود باز می گردند. ما در ابتدای فصل مشکلاتی داشتیم که شاید به این معنا بود که بازیکنان شرایط خوبی نداشتند اما کم کم بازیکنان در حال پیشرفت هستند. از خط دروازه تا خط جلو همه در حال پیشرفت هستند و انشالله می توانیم مشکلات را برطرف کنیم و به بالای جدول نزدیک شویم.

سرمربی سایپا در پایان درباره قضاوت داور بازی امروز گفت: داوری در مجموع خوب بود و فقط از دست دادن زمان ما را آزار می دهد و باید فکری به حال آن کرد. اگر همین کار را بکنیم، بلافاصله کارت می‌دهند و اقدام قانونی می‌کنند، اما با حریفان مهربان‌تر هستند. انشاالله قوانین برای همه یکسان باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمود فکری معتقد است که شرایط بازیکنان سایپا رو به بهبود است و این تیم در ادامه فصل به شرایط بهتری دست خواهد یافت.

فکری: اتلاف وقت ما را آزار می دهد

وی در پاسخ به اینکه زمین انقلاب کرج نویدبخش خوبی برای سایپا است، گفت: یک بازی را در خانه باختیم. ما در اینجا دو بازی انجام دادیم و پیروز شدیم و سه بازی را در مسابقات بردیم که بد نبود. در مجموع در بازی های خانگی نتایج خوبی گرفته ایم و انشاالله بتوانیم در همه بازی ها حداکثر امتیاز را بگیریم.

وی افزود: در نیمه اول پنالتی ما به هدر رفت و از طرفی موقعیت های زیادی ایجاد کردیم که می توانستیم گل بزنیم و تعداد گل ها را افزایش دهیم اما شاید هم نشدیم. توجه نکردیم و گل نزد.» در نیمه دوم هم مثل نیمه اول فشار آوردیم و به موقع گل خوردیم اما بعد از گل متأسفانه بچه ها استرس داشتند و نتوانستند دروازه را نجات دهند.

فکری افزود: بعد از گلزنی بازیکنان به خود آمدند و ما را تحت فشار گذاشتند و گل دوم را به ثمر رساندیم. خدا را شکر بازی بسیار خوبی انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. این امتیازها برای ما حیاتی است تا بتوانیم بازی به بازی جدول صعود کنیم و در بازی های آینده بهتر و قدرتمندتر وارد مسابقات شویم.


سرویس خبر شماره: 1854147
27 نوامبر 1401 ساعت 20:32
4.3K |

4نقطه نظر

این نکات حیاتی هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمود فکری پس از پیروزی 2-1 مقابل آرمان گهر گفت: به بازیکنان تیمم تبریک می گویم که با جان و دل بازی کردند. بازی سختی بود. آرمان گهر تیم بسیار خوبی بود و بازی بسیار خوبی داشت. گاهی اوقات آنها از بازی وقت می گرفتند، اما زمانی که ما جلو افتادیم، فوتبال محکمی بازی کردند. در کل بازی سختی بود و باید از همه بازیکنانی که بازی مردانه ای انجام دادند تشکر کنم.

فکری درباره برنامه سایپا برای تعطیلات گفت: در حال حاضر چهار روز به بچه ها مرخصی داده ایم و بعد تمرین را شروع می کنیم؛ اولین بازی ما در جام حذفی است و بعد وارد لیگ می شویم تا سه بازی باقی مانده از نیمه اول را انجام دهیم. فصل